بمب نقل و انتقالات استقلال رسما رونمایی شد | خرید جنجالی آبی پوشان + عکس

مدیران باشگاه استقلال که در زمینه نقل و انتقالاتی توفیقی نداشته‌اند از عجیب‌ترین خرید خود رونمایی کردند!

بمب نقل و انتقالات استقلال رسما رونمایی شد | خرید جنجالی آبی پوشان + عکس

 مدیران باشگاه استقلال که در زمینه نقل و انتقالاتی توفیقی نداشته‌اند از عجیب‌ترین خرید خود رونمایی کردند!

 باشگاه استقلال خیلی زودتر از آنچه تصورش را می کرد اسیر یک جنجال بزرگ شد؛ جنجالی که با عنوان «فرهنگی »این مجموعه که همواره وجود  آن بر سر در باشگاههای ایرانی محل بحث بوده است به شدت در تناقض است. این عنوان پرطمطراق روز گذشته به بدترین شکل ممکن روی سکوهای کمپ ناصر حجازی قربانی شد؛ جایی که «هانی کرده» چماق دار معروف پایتخت با همراهی جان نثارانش به جان هوادارانی افتاد که به شکل و شیوه مدیریت این باشگاه و راس آن حجت کریمی نقد داشتند و ...

آن عنوان دهان پرکن «فرهنگی ورزشی» روی سکوهای ورزشگاهی رنگ باخت که به نام اسطوره بزرگ آبی ها مزین شده است؛ چهره ای که اگر ماندگار شد به سبب دوری اش از همین لمپن بازی ها بود.

فضای مجازی اما خیلی زود جبهه ای یک پارچه علیه مدیران استقلال تشکیل داد و تا پاسی از شب هواداران عصبانی استقلال این فضا را با نقدهای خود به اشغال درآورده بودند و حتی واکنش منفعلانه وزارت ورزش به معرکه گیری «هانی و رفقا» مرهمی بر زخم آنها نبود و وقتی از اطلاعیه «یکی به نعل و یک به میخ» باشگاه استقلال رونمایی شد، مشخص شد که اینجا  مرعوبان «جریان هانی» یکی دو نفر نیستند و تنها هواداران استقلال هستند که بی پروا خواهان ریشه کن شدن آن جریان خطرناک در تیم محبوب شان هستند و ...

جواد نکونام که در اولین ضیافت استقلالی دوران مربیگری اش انتظار این بلوا را نداشت سکوت اختیار کرد اما کمتر کسی او را نشانه رفت زیرا طرفداران استقلال با علم به سبک و روش زندگی فوتبالی و غیر فوتبالی جواد می دانند که او نقشی در این قلدربازی ها ندارد و شاید تنها نقد به او این باشد که چرا در جریان تمرین روز گذشته اجازه داد سرنوشت سکوهای کمپ حجازی به دست اراذل و اوباش بیفتد و با مشاهده آن اتفاقات، فی الفور وارد عمل نشد ودستور تعطیلی تمرین را نداد؟!

اما داستان اعتراضات روی سکوها چه بود؛ اعتراضاتی که با توجه به التهاب فضای مجازی و انتقادات طرفداران استقلال به نوع فعالیت مدیران باشگاه شان در نقل و انتقالات تابستانی، می شد آن را پیش بینی کرد.

آنها اساسا فردی به نام حجت کریمی با دارا بودن تخصص در واردات لوازم خودرو و رستوران داری بدون داشتن پیشینه مشخص ورزشی را در اندازه های اداره استقلال ندانسته و رد پای این مدیر در اتفاقات و ناکامی های فصل گذشته به ویژه ماجرای حذف آبی ها از لیگ قهرمانان آسیا را پررنگ می دیدند لذا وقتی با بنرهای تبلیغاتی وی و معاونش علی امیری در کمپ حجازی روبرو شدند، این اقدام پوپولیستی را تاب نیاوردند و شد همانچه باید می شد و ...

اینجا بود که مردان خشن به سرکردگی «هانی» به سبک واگنرها وارد کارزار شدند تا با خاموش کردن هواداران ناراضی، جان نثاری خود به مدیران استقلال نشان دهند و هرچند مدیران استقلال تلاش مذبوحانه ای برای مبرا ساختن خود انجام دادند اما انتشار عکس دو نفره حجت کریمی و چماق دار معروف و «لاو استوری» آنها در حاشیه همان تمرین  آب سردی بود بر سر کریمی و رفقایش در استقلال.

مدیران استقلال به رغم تلاش های زیرپوستی شان که از شب گذشته آغاز شده است، هنوز نتوانسته اند زیر فشار انتقادات کمر خم کنند اما می توانند خوشحال باشند که از بمب نقل و انتقالاتی خود در بازار تابستانی رونمایی کرده اند بمبی به نام «هانی کُرده»!

منبع: اطلاعات

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94806

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر