اصرار ستاره معصومی برای ماندن قائدی در استقلال

برخی هواداران استقلال تصور می کنند، حضور مهدی قایدی در امارات و جدایی او از استقلال به همسرش مربوط می‌شود که دوست دارد در دُبی زندگی کند.

اصرار ستاره معصومی برای ماندن  قائدی در استقلال

مهدی قایدی، مهاجم استقلال که قراردادش با این تیم به پایان رسیده، با حضور در یک برنامه تلویزیونی پیرامون حواشی استقلال پرداخته. وی در رابطه با دخالت همسرش در جدایی از استقلال توضیحاتی را ارائه داده.

ساپینتو گفت بدنت از بازیکنان دیگر عقب است

بازیکن فصل گذشته استقلال ادامه داد: چند هفته گذشت و سایپنتو گفت بدنت عقب‌تر از سایر بازیکنان است. من هم این موضوع را قبول داشتم اما با بدنسازی توانستم بدنم را به سایر بازیکنان برسانم. هفته ششم یا هفتم بود که واقعاً دوست داشتم بازی کنم زیرا بدنم را می‌شناختم. آماده بازی کردن بودم اما نظر سرمربی هم بود.

عجیب بود مقابل سپاهان دقیقه ۸۵ به زمین رفتم

قایدی گفت: تا هفته هفدهم در چهار یا پنج بازی بیشتر در ترکیب اصلی نبودم. اگر ثابت هم بازی می‌کردم، دقیقه ۵۰ بیرون می‌آمدم. در بازی با تراکتور که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفتم، دو پنالتی گرفتم. مقابل سپاهان در دقیقه ۸۵ به زمین رفتم که خیلی عجیب بود. با توجه به درخشش مقابل تراکتور توقع داشتم به ترکیب اصلی بیایم اما مقداری طول کشید تا به بازیکن ثابت تبدیل شوم.

ذهنیت عامل شکست استقلال در دربی

بازیکن فصل گذشته استقلال درباره شکست‌های این تیم در دربی برگشت و فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: قبل از دربی برگشت لیگ در بهترین شرایط و فرم ایده‌آل بودیم. خیلی خوب و باکیفیت بازی می‌کردیم اما اگر در دقیقه ۴ برای ما پنالتی صد درصد را می‌گرفتند، شرایط خیلی متفاوت می‌شد. این امکان هم وجود داشت پنالتی را گل نزنیم. کل دربی‌ها روی تک موقعیت است. در آن بازی هم نه ما حمله می‌کردیم و نه پرسپولیس. دقیقه ۶۰ یا ۵۰ بود که روی یک اتفاق و موقعیت نصفه و نیمه گل خوردیم. در دربی اگر مقداری ذهنیت‌تان بالاتر از تیم مقابل باشد، برنده می‌شوید. نمی‌خواهد ذهنیت صد در صدی داشته باشید. اگر همه نیم باشند و شما یک، برنده خواهید شد. فکر می‌کنم ذهنیت ما در دربی برگشت و حذفی خوب نبود.

از تیم مجیدی، عربستان و قطر پیشنهاد دارم

قایدی در واکنش به پیشنهاد باشگاه اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی گفت: بله. پیشنهادات زیادی دارم. از چند تیم اماراتی دیگر و کشورهای عربستان و قطر هم پیشنهاد دارم.

با فرهاد مجیدی در تماس هستم

«آیا فرهاد مجیدی شخصاً با شما تماس گرفته است؟» وی در پاسخ به این سئوال گفت: مدیر برنامه ام پیگیر است. با آقافرهاد خیلی در ارتباطم. دو، سه هفته یکبار باهم صحبت می‌کنیم. او خیلی جویای حال من است. خوشبختانه عملکرد خوبی در اتحاد کلبا داشت.

ماجرای پیشنهاد از یک باشگاه هلندی

بازیکن استقلال که زمانی مورد توجه یک باشگاه هلندی قرار گرفته بود، در توضیح بیشتر این ماجرا تاکید کرد: ۱۴ سالم بود که در شاهین بازی می‌کردم و پای چپم در لیگ دسته سوم کشور آسیب دید. دروازه بان ۱۲۰ کیلوگرمی روی مچ پایم افتاد و به شکل بدی مچم شکست. متین کریم زاده وقتی مرا دید گریه اش گرفت. اتفاق بدی بود. کل غضروف پایم کج شده بود. مرا به بیمارستان بردند و گفتند باید بمانی و جراحی کنی. مسئولان باشگاه شاهین نگذاشتند و مرا فرستادند بوشهر. تا برگردیم ۱۳ ساعت طول کشید. در بوشهر جراحی کردم. یکی از بستگانم از رادیو شنیده بود که از هلند پیشنهاد دارم. با مدیران باشگاه شاهین بوشهر صحبت کرده بودند که گفته بودند نمی‌خواهیم مهدی را از دست بدهیم.

همسرم در کارم دخالت نمی‌کند

مهدی قایدی در خصوص ماندن یا نماندنش در استقلال و روبط آن به همسرش در برنامه ورزشگاه گفت: «من خودم تصمیم می‌گیرم در چه تیمی بازی کنم یاد نکنم. با همسرم مشورت می‌کنم اما حرف آخر و تصمیم آخر را خودم می‌زنم! همسرم اتفاقا دوست دارد در استقلال بازی کنم چون با شرایط ایران راحت‌تر است و …»

مصدومیت بیرانوند وحشتناک بود

وی درباره کری خوانی بیرانوند و اینکه گفته بود در تیم ملی بازیکنان استقلال باید برایش چایی بیاورند اظهار کرد: کری جزوی از فوتبال است ولی یک حدی دارد. مردم تا یک جایی می‌پذیرد و بعد از آن بی احترامی می‌شود. علی (بیرانوند) یکی از دروازه بان های خوب ما است و می‌تواند به تیم ملی در سال‌های آینده خیلی کمک کند. حرکتی هم کرد که شاید به خاطر جو و فضا بوده است. عذرخواهی هم کرد. در تیم ملی (فینال کافا مقابل ازبکستان) بد آسیب دید. نزدیکش بودم و مصدومیتش وحشتناک بود.

واکنش به قهرمان نشدن استقلال و شباب الاهلی

بازیکن استقلال درباره اینکه وقتی در این تیم یا شباب الاهلی بود این تیم‌ها به قهرمانی نرسیدند و در نبودش این اتفاق افتاد، تصریح کرد: خودم این بحث را در فضای مجازی دیدم و خنده ام گرفت. گفتم هرجا بروم یک قرارداد یک ساله می بندم به شرطی که تیم قهرمان بشود! نمی دانم حکمت چیست و مشکل از کجاست. هرجا رفتم تمام وجودم را برای آن تیم گذاشته‌ام.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93675

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر