پیام جالب مربی تیم ملی برای برای هواداران

مربی تیم ملی والیبال گفت: جوان‌های تیم به زمان نیاز دارند، اما برای شادی مردم از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.

پیام جالب مربی تیم ملی برای برای هواداران

مربی تیم ملی والیبال گفت: جوان‌های تیم به زمان نیاز دارند، اما برای شادی مردم از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا طلوع‌کیان یک روز پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر آلمان گفت: در هفته دوم لیگ ملت‌ها ایران با سه تیم اروپایی و یک تیم آمریکا بازی دارد. دو بازی ایران مقابل آلمان و ایتالیا ساعت یک ظهر به وقت هلند برگزار می‌شود و آقای عطایی بر اساس همین موضوع تمرینات را برنامه‌ریزی کردند.

مربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: تمرینات توپی را نیز بر همین اساس طراحی کردیم. ایران سال گذشته در لیگ ملت‌ها با آلمان دیداری نداشت. وضعیت آن‌ها نیز مثل ایران است و سه باخت و یک برد را هفته نخست تجربه کرده‌اند. با توجه به اینکه ایران در رده یازدهم و آلمان در رتبه شانزدهم رنکینگ حضور دارند، بازی خیلی نزدیکی خواهد بود.

طلوع‌کیان در رابطه با اطلاعات کادر فنی از آلمان و‌ دیگر رقبای هفته دوم تیم ملی تاکید کرد: با توجه به هفته اول اطلاعات خوبی نسبت به آلمان داشتیم، اما آن‌ها پاسور خود را تغییر دادند. البته اطلاعات کافی در اختیار داریم، اما کمی کار برای ما دشوار شد. تیم ایتالیا نیز چند نفر از بازیکنان خود را تغییر داد. ایتالیا دو پاسور خود را عوض کرده و این کمی از بدشانسی ماست چون اطلاعات کادر فنی یه سال گذشته برمی‌گردد. ایتالیا بازی ایران مقابل آلمان را می‌بیند و خودش نیز بازی نمی‌کند تا از آن‌ها اطلاعات کسب کنیم. کار سنگینی پیش رو داریم و فضای رقابت‌ها دشوار است. / فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93047

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر