خبر خوش | کاپیتان تیم ملی به تمرینات گروهی بازگشت

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران امروز در تمرینات گروهی حضور پیدا کرد و همراه با سایر ملی پوشان به تمرین مشغول شد.

خبر خوش | کاپیتان تیم ملی به تمرینات گروهی بازگشت

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کند صبح امروز تمرینات توپی خود را دنبال کرد.

در تمرین امروز ملی پوشان ابتدا زیر نظر یاناس خود را گرم کردند و سپس زیر نظر کادر فنی به انجام کارهای تکنکی و تاکتیکی پرداختند. در تمرین امروز کادر فنی جدی تر از گذشته عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت. بهروز عطایی چندین بار در جریان تمرینات، دستور توقف داد و نکاتی را به ملی پوشان گوشزد کرد و از آنها خواست تا با جدیت و تمرکز بالا کار را دنبال کنند.

نکته قابل توجه در تمرین امروز بازگشت میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به تمرینات گروهی بود. وی روز گذشته به دلیل اینکه از ناحیه پای چپ احساس درد می کرد زیر نظر کادر پزشکی به انجام تمرینات تخصصی پرداخت.

صابر کاظمی هم که به دلیل سرماخوردگی در دیدار مقابل اسلوونی غایب بود، روز گذشته در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد، اما امروز اواسط تمرین به دلیل ضعف از جمع ملی پوشان جدا شده و زیر نظر کادر پزشکی درمان شده و استراحت کرد.

بازی های مرحله مقدماتی تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات به میزبانی شهر لیوبلیانا در اسلوونی برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات ایران در رقابت های قهرمانی جهان به شرح زیر است:

شنبه، پنجم شهریور ماه ساعت ۲۰ ؛ ایران – آرژانتین

دوشنبه، هفتم شهریور ساعت ۲۰ ؛ ایران – مصر

چهارشنبه، نهم شهریور ساعت ۲۰ ؛ ایران – هلند

 

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37843

ارسال نظر