خبر داغ از بمب نقل و انتقالات و سرمربی جدید سرخ‌پوشان

آخرین وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان، روند انتخاب سرمربی فصل آینده و مذاکره با بازیکنان جدید سرخ‌پوشان اعلام شد.

خبر داغ از بمب نقل و انتقالات و سرمربی جدید سرخ‌پوشان

فولاد درباره انتخاب سرمربی جدید و مذاکره با بازیکنان اطلاعیه‌ای صادر کرد. تیم فوتبال فولاد خوزستان در ماراتن نقل و انتقالات تابستانی در حال تلاش برای جذب چند بازیکن مطرح و انتخاب سرمربی جدید برای این تیم است. باشگاه فولاد خوزستان با توجه به اهدافی که برای آن ترسیم شده، ساختاری متفاوت دارد و به همین خاطر پروسه انتخاب نفرات و آماده‌سازی این تیم، حساسیت خاص خود را دارد. جزئیات انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام شد.

باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی درباره روند انتخاب سرمربی فصل آینده و مذاکره با بازیکنان جدید در روند نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ارائه کرد.

فولاد

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.

آرمین مرادی، سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مجموعه باشگاه فولاد این روزها در کنار اقدامات اجتماعی و استعدادیابی گسترده در سطح استان خوزستان، امر آماده سازی تیم بزرگسالان خود را در دست انجام دارد و از جمله اصلی‌ترین مسائلی که هیئت مدیره و مدیرعامل طی این مدت پیگیر آن بوده، بررسی اهداف کلی، تعیین تکلیف وضعیت تیم بزرگسالان و انجام گفتگوهای اولیه با برخی بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته می‌باشد.

مرادی افزود: البته اولویت و اصلی ترین موردی که باشگاه به آن توجه داشته، مشخص کردن وضعیت نیمکت فنی تیم است که کلیه اعضای هیات مدیره باشگاه به صورت گروهی در حال تصمیم گیری و جمع بندی نهایی در این خصوص می‌باشند.

سخنگوی باشگاه فولاد در ادامه ضمن رد برخی اخبار در خصوص سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه، تصریح کرد: انتخاب سرمربی در باشگاه بزرگ فولاد به آیتم‌ها و مسائل بسیاری ارتباط دارد. باشگاه فولاد خوزستان با توجه به اهدافی که برای آن ترسیم شده، ساختاری متفاوت دارد و به همین خاطر پروسه انتخاب نفرات و آماده سازی تیم حساسیت خاص خود را دارد. در حال حاضر هنوز جمع بندی و تصمیم نهایی اتخاذ نشده و باشگاه با دقت در حال انجام کار در این زمینه می‌باشد. انتشار هرگونه گمانه زنی و اخبار در این زمینه را رد می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه فولاد در پایان گفت: فولاد افتخار فوتبال جنوب و استان خوزستان است و به همین دلیل از مدیران شرکت گرفته تا تک تک اعضای هیئت مدیره باشگاه همه به صورت یکدل و متحد برای موفقیت آن در تلاش هستند و مطمئناً این عزیزان با اتخاذ بهترین تصمیم‌ها زمینه حضور پرقدرت تیم را در رقابت‌های فصل آتی فراهم می‌کنند.

اطلاعیه باشگاه فولاد درباره انتخاب سرمربی و مذاکره با بازیکنان

باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی درباره روند انتخاب سرمربی فصل آینده و مذاکره با بازیکنان جدید ارائه کرد.

در متن اطلاعیه باشگاه فولاد خوزستان برای انتخاب سرمربی تیم خطاب به هواداران آمده است: «هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با توجه به درخواست هواداران محترم در خصوص مشخص نمودن وضعیت کادر فنی تیم بزرگسالان، این موضوع را در دست بررسی داشته و در تلاش است بهترین تصمیم را برای نیمکت فصل آینده فولادمردان بگیرد.

در خصوص سایر فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به اطلاع می رساند که حفظ شاکله اصلی تیم در دستور کار بوده و در این راستا ضمن ارزیابی دقیق بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته، گفتگوهای لازم با بازیکنان صورت پذیرفته و توافق های اولیه و کلی جهت عقد قرارداد بهینه با حفظ محرمانگی و محدویت های قانونی و حقوقی فی مابین اخذ گردیده است.

در همین حال باشگاه جهت رفع سایر کاستی ها و تقویت تیم در کلیه خطوط، آنالیز لازم را به صورت ویژه بر روی چند گزینه داخلی و خارجی جهت عضویت در تیم فولاد خوزستان انجام داده که با توجه به اهداف کیفی باشگاه در جذب نفرات کارآمد و مورد نیاز، در بازار نقل و انتقالات به مرور شاهد رونمایی از بازیکنان جدید فولاد خواهیم بود.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پایان از کلیه هواداران خود می خواهد همچون گذشته با سعه صدر از باشگاه خود حمایت نموده و کلیه اخبار رسمی را تنها از طریق سایت و منابع رسمی باشگاه دنبال کرده و به هرگونه شایعه در خصوص جذب یا جدایی بازیکنان توجهی نداشته باشند.»

فولاد

فولاد مجوز گرفت؟

فدراسیون فوتبال تا زمان اعلام رسمی AFC هیچ تصمیمی مبنی بر اعلام باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارد و منتظر تایید یک تصمیم مهم است.

تعطیلات تابستانی فوتبال باشگاهی ایران در حالی ادامه دارد که یکی از چالش برانگیز ترین مباحث با اعلام رسمی AFC همراه شد تا ۶ باشگاه ایرانی به طور مشروط مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کنند اما همچنان بحث بر سر میزان جریمه‌های نقدی مد نظر برای این باشگاه‌ها به همراه فدراسیون فوتبال وجود دارد.

فدراسیون فوتبال به صراحت در ابلاغیه رسمی خود که پانزدهم اسفندماه سال ۱۴۰۱ در سایت رسمی‌اش منتشر کرد اعلام کرد: «شرط کسب مجوز باشگاهی برای معرفی باشگاه‌ها الزامی است. در صورت عدم کسب مجوز باشگاهی از سوی یک یا چند باشگاه واجد شرایط؛ سهمیه (ها) بر اساس رتبه به باشگاه‌های واجد شرایط بعدی در جدول مسابقات لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تعلق خواهد گرفت.»

همین موضوع باعث شد تا باشگاه‌هایی نظیر استقلال، پرسپولیس، گل گهر و… که به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای از حضور در لیگ قهرمانان فصل گذشته محروم شدند تکاپوی زیادی برای شفافیت مالی، اداری و حقوقی خود داشته باشند تا آن را برای فصل پیش رو دریافت کنند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال نیز با آگاهی از حساسیت بالای AFC به دلیل پرونده‌سازی های فصل قبل باشگاه‌های ایرانی تصمیم به تشدید دقت خود در این زمینه گرفت تا با خطراتی نظیر محرومیت طولانی مدت و جریمه‌های سنگین مالی روبرو نشود.

انتشار لیست غیر رسمی باشگاه‌هایی که به طور مشروط یا غیر مشروط مجوز حرفه‌ای دریافت کرده‌اند باعث شد تا برخی باشگاه‌ها نظیر پرسپولیس و تراکتور تبریز آن را در بوق و کرنا کنند اما سکوت فدراسیون فوتبال در این زمینه بار دیگر بر شک و دودلی مبنی بر قطعی بودن صدور این مجوز اضافه کرده است.

پیگیری‌ها، نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال ایران با آگاهی کامل از قوانین AFC در این زمینه سکوت کرده است. مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تا زمانی که نامه رسمی AFC را از طریق کارتابل فدراسیون‌ها دریافت نکنند نمی‌توانند در این باره اظهار نظر داشته باشند.

فدراسیون فوتبال ایران در نامه‌ای محرمانه که ابتدای سال ۱۴۰۲ برای AFC ارسال کرده باشگاه‌های پرسپولیس، فولاد، سپاهان، نساجی، گل گهر و تراکتور تبریز را حائز دریافت صدور مجوز حرفه‌ای با حفظ برخی شرایط دانست.

نامه‌ای که متعاقباً به تأیید AFC نیز رسیده است اما «مشروط» پیدا کردن مجوز این ۶ باشگاه باعث شد تا وضعیت آنها مبهم باشد.

در گفت‌و‌گو با یکی از افسران ارشد اجرایی AFC (که امکان اسم بردن از این شخص به دلیل جایگاه اجرایی وجود ندارد) مطلع شدیم که فدراسیون فوتبال به درستی در قبال انتشار اسامی نهایی باشگاه‌های دارای صدور مجوز حرفه‌ای سکوت کرده است. موضع‌گیری مسئولان فدراسیون فوتبال نظیر مهدی تاج نشان از ورود مدیران فدراسیون به امور کمیته مستقل اجرایی صدور مجوز حرفه‌ای دارد و امکان ابطال هر مجوزی را می‌تواند به همراه داشته باشد.

AFC در آخرین نامه ارسالی رسمی به ۶ باشگاه خواستار به روز رسانی اطلاعات آنها شده است تا تصمیم نهایی را مبنی بر میزان شروط همراه با جرایم نقدی در راستای اعطای مجوز حرفه‌ای این باشگاه‌ها اعلام کند.

با این حال تصمیم به انتشار لیست باشگاه‌های هر یک از کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا که مجوزهای مشروط و غیر مشروط حرفه‌ای سازی دارند گرفت تا به این ترتیب به طور قطع مشخص شود ۶ باشگاه ایرانی مذکور مجوز حرفه‌ای دریافت کرده‌اند اما شرطی بودن آن باید مورد بررسی دوباره قرار بگیرد.

حال باید دید جریمه‌های سنگین مالی برای باشگاه‌های ایرانی در راستای دریافت مجوز حرفه‌ای با جریمه دوباره فدراسیون فوتبال روبرو می‌شود یا این باشگاه‌ها می‌توانند مجوز رتبه A را بدون پرداخت هیچ‌گونه جریمه‌ای دریافت کنند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92823

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر