زلزله اساسی در فولاد + عکس

ترکیب جدید هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی فولاد خوزستان مشخص شد.

زلزله اساسی در فولاد + عکس

ترکیب جدید هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه فولاد خوزستان مشخص شد.

به عرشه‌آنلاین و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، صبح امروز سه شنبه، جلسه هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان برگزار گردید و بر این اساس ضمن تقدیر از تلاش‌های حمیدرضا رادکیا، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، حمیدرضا شعبانی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان معرفی شد.

در این جلسه اعضای جدید هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان به ترتیب زیر مشخص گردید:

۱- حبیب الله رضایی (رئیس هیات مدیره)

۲- حمیدرضا شعبانی (مدیرعامل و عضو)

۳- محمد روزبهانی (نایب رئیس و عضو)

۴- حمیدرضا رادکیا (عضو)

۵- امید احمدی (عضو)

همچنین در این جلسه هیات مدیره باشگاه ضمن بررسی چند گزینه داخلی و خارجی، علیرضا منصوریان را با توجه به حضور فولاد در کوران رقابت‌ها و شناختی که ایشان از شرایط فوتبال ایران دارد، به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه تا پایان رقابت‌های فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ انتخاب کرد.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد خوزستان

علیرضا منصوریان پیش از این سابقه هدایت تیم‌های استقلال، ذوب آهن، نفت تهران، صنعت نفت آبادان و تیم ملی امید را در کارنامه خود داشته است.

پیش از این جواد نکونام هدایت تیم فولاد خوزستان را بر عهده داشت. او پس از کسب یک پیروزی مقابل پرسپولیس و تحمل سه باخت پیاپی در لیگ برتر راهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

فولاد با نکونام در مرحله یک هشتم نهایی با یک گل الفیصلی عربستان را شکست داد و این شروعی بود بر روزهای پرتلاطم و چالش برانگیز فولاد. نکونام در نشست خبری پس از برد مقابل الفیصلی استعفا کرد و باشگاه با استعفای او در آستانه دیدار با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی موافقت کرد.

در ادامه فولاد با یک گل به الهلال باخت آن‌هم در شرایطی که حمیدرضا رجبی دستیار نکونام هدایت موقت این تیم را بر عهده داشت. سخنگو و مدیرعامل باشگاه فولاد مدعی شدند تا پایان فصل رجبی به عنوان سرمربی در فولاد کار خواهد کرد اما دستیار نکونام هم حاضر به همکاری با این باشگاه نشد.

در نهایت و در شرایطی که بحث حضور استراماچونی و اسکوچیچ در فولاد مطرح شده بود، مدیران این باشگاه سراغ علیرضا منصوریان رفتند و با او قرارداد امضا کردند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75066

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر