هواداران استقلال با شعار «ترخدا خودت سرمربی بشو!» به استقبال جواد نکونام رفتند + عکس

با نگاهی به فعالیت‌های اخیر کاندیدای سرمربیگری استقلال در اینستاگرام او پس از ۸ هفته امروز دوباره فعال شد.

هواداران استقلال با شعار «ترخدا خودت سرمربی بشو!» به استقبال جواد نکونام رفتند + عکس

با نگاهی به فعالیت‌های اخیر کاندیدای سرمربیگری استقلال در اینستاگرام او پس از ۸ هفته امروز دوباره فعال شد.

جواد نکونام یکی از کاندیداهای ایرانی سرمربیگری تیم استقلال ساعتی قبل در صفحه اینستاگرامش تصویر خود را کنار پیراهن بزرگان فوتبال دنیا به نمایش گذاشت.

نکته جالب توجه این بود که ظرف سه ساعت بیش از ۸ هزار کامنت برای جواد نکونام نوشته شد که تقریبا می‌توان گفت بیش از ۹۰ درصد آنها دعوت به حضور روی نیمکت استقلال است.

بسیاری از طرفداران استقلال با انتشار قلب‌های آبی رنگ و ستاره‌های طلایی به نشانه قهرمانی آسیا از جواد نکونام درخواست کرده اند تا در صورت امکان هدایت تیم استقلال را بر عهده بگیرد. اما پرتکرارترین عبارت‌ها با این مضمون بود که؛ «ترخدا خودت سرمربی استقلال بشو!»

جواد نکونام طبق نظر طرفداران استقلال در فضای مجازی نزدیکترین گزینه به پذیرش سرمربیگری تیم استقلال است که طی روزهای اخیر هیچ اقدام یا مصاحبه‌ای در ارتباط با این اتفاقات انجام نداده بود.

حالا و در حالی که به تازگی حجت کریمی در برنامه تلویزیونی اعلام کرد قرار است فردا (شنبه ۲۷ خرداد) سرمربی استقلال معرفی شود، جواد نکونام به فضای مجازی برگشت و با عبارت BEST Of best به معنی بهترینِ بهترین‌ها پیام نامفهومی را برای مخاطبان صفحه‌اش ارسال کرد.

قطعا در ساعات آینده باید منتظر اتفاقات مهمی در ارتباط با معرفی سرمربی تیم استقلال برای فصل آینده باشیم.

صفحه اینستاگرام جواد نکونام

قدرت‌نمایی هواداران استقلال در صفحه جواد نکونام

 این روزها دغدغه اصلی هواداران استقلال مشخص شدن تکلیف سرمربی آنهاست. پس از منتفی شدن کارو لوپز حالا اسمی که نزدیک تر از همه به نیمکت استقلال شنیده می‌شود جواد نکونام بازیکن سابق این تیم است. برخی منابع از تمام شدن کار انتقال او به تیم استقلال خبر داده‌اند، حال سرمربی سابق فولاد خوزستان در ساعات گذشته پستی از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، این پست که شامل عکسی از پیراهن های یادگاری بازیکنان بزرگ به نکونام بود با واکنش جالبی از سمت هواداران همراه شد.

صفحه اینستاگرام جواد نکونام

هواداران استقلال بدون توجه به محتوای پست نکونام به خوش آمد گویی به او پرداختند و او را سرمربی قطعی تیم خود می‌دانند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92535

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر