خیال استقلالی‌ها راحت شد

دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری مبنی بر بستن قراردادهای ریالی با مربیان خارجی و بازیکنان غیر ایرانی شرایط سختی برای مدیران استقلال و دیگر باشگاه ها ایجاد کرده بود.

خیال استقلالی‌ها راحت شد

انتشار متن استعفای ریکاردو ساپینتو در صفحه شخصی این مربی پرتغالی کار مدیران باشگاه استقلال را راحت کرد.

ظرف یک ماه اخیر و با صحبتهای ضد و نقیض برخی مسئولان باشگاه استقلال در ارتباط با تمدید دوباره قرارداد ریکارد ساپینتو، همچنین طولانی مدت شدن این مسئله به نوعی مخاطب باشگاه استقلال را به این موضوع سوق می داد که شاید تمایل چندانی برای تمدید قرارداد با این مربی وجود ندارد.

ریکاردو ساپینتو که مسابقات لیگ برتر را بدون قهرمانی به پایان رساند عملاً شرط تمدید اتوماتیک قراردادش را از بین برد. مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در تابستان سال گذشته در متن قرارداد این مربی نوشته بود در صورت قهرمانی در لیگ برتر قرارداد اتوماتیک وار تمدید خواهد شد اما بدون قهرمانی باید با استقلال توافق کند.

ساپینتو پس از شکست در دربی برگشت و شکست دوباره در دربی فینال و حذف از گردونه مسابقات جام حذفی قهرمانی دیگر رقابت های فوتبال فصل گذشته را هم از دست داد تا با حاشیه های پایانی مسابقه فینال به نوعی شبیه به استخوان گیر کرده در گلوی مسئولان باشگاه استقلال و البته وزارت ورزش تبدیل شود. حالا و با انتشار متن خداحافظی ساپینتو از استقلال مدیران استقلال راحت تر شدند و قطع می توانند در فضای بهتری به دنبال جانشین ساپینتو باشند.

منبع: روز نو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91129

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر