خبر مهم برای استقلالی‌ها | کریمی تکلیف ساپینتو را مشخص کرد

استقلال و ساپینتو برای ادامه همکاری برای دومین سال نیازمند توافق دوباره هستند. کریمی چندی قبل اعلام کرده بود که ساپینتو خواهان مبلغی از استقلال شده که می‌تواند تکرار ماجرای استراماچونی در این تیم باشد.

خبر مهم برای استقلالی‌ها | کریمی تکلیف ساپینتو را مشخص کرد

استقلال و ریکاردو ساپینتو برای ادامه همکاری نیازمند توافق دوباره هستند. حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال چندی قبل اعلام کرده بود که ریکاردو ساپینتو، خواهان مبلغی از استقلال شده است که می‌تواند تکرار ماجرای استراماچونی در این تیم باشد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد ساپینتو ۴۸ ساعت برای پاسخ دادن به پیشنهاد سرمربی‌گری این تیم فرصت دارد.

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که روز گذشته جلسه‌ای را با مدیر برنامه ساپینتو برگزار کرده است.

مدیربرنامه ساپینتو به باشگاه اعلام کرده تا ۴۸ ساعت آینده این مربی درباره حضور در این باشگاه برای فصل آینده تصمیم گیری خواهد کرد.

کریمی اعلام کرد در صورتی که ساپینتو تا دو روز آینده تصمیم‌گیری نکند، سرمربی استقلال روز پنجشنبه با کارگروهی که مشخص شده است، معرفی خواهد شد.

استقلال و ساپینتو برای ادامه همکاری برای دومین سال نیازمند توافق دوباره هستند. کریمی چندی قبل اعلام کرده بود که ساپینتو خواهان مبلغی از استقلال شده که می‌تواند تکرار ماجرای استراماچونی در این تیم باشد.

کریمی بعد از شکست در داربی و از دست دادن جام حذفی درباره تمدید قرارداد ساپینتو گفته بود: هفته پیش با وکیل ساپینتو جلسه‌ای در رابطه با تمدید قرارداد گذاشتیم. در قرارداد ساپینتو بندی وجود دارد که برای فصل جدید باید ۷۲۰ هزار یورو به او پرداخت کنیم. مبلغ قرارداد را بالاتر برده بودند و مبالغی خواستند که من به خاطر منافع باشگاه قبول نکردم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال تاکید کرد: آماده تمدید بودیم ولی مبالغ را بالا برده‌اند. وقتی که به ایران آمدند، قراردادی به ارزش ۶۲۰ هزار یورو با یوروی ۳۰ هزار تومانی بستند اما الان با یورو ۶۰ هزار تومانی مبلغ را بالا برده‌اند که من اگر قبول می‌کردم، یک استراماچونی دیگر برای باشگاه ایجاد می‌شد.

در مجمع باشگاه استقلال چه گذشت؟

بعد از برگزاری مجمع باشگاه استقلال در صبح امروز «سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲» که بدون حضور وزیر ورزش و هیات مدیره استقلال انجام شد، با پیشنهاد مطرح شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و تنفس ایجاد شده، مجمع آتی باشگاه استقلال یکشنبه آینده (٢١ خرداد ماه ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

مجمع عمومی باشگاه استقلال در شرایطی صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان آغاز شده است که حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و همچنین اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این نشست حضور نداشتند.

در این جلسه، مرتضی فلاح، نماینده وزارت ورزش و جوانان، قربان‌زاده، به عنوان نماینده وزارت اقتصاد و ستاری، به عنوان نماینده وزارت دادگستری  حضور دارند.

در جلسه امروز در وزارت ورزش هیات مدیره استقلال تغییر نخواهد کرد و با توجه به نظر وزارت ورزش، پس از بررسی گزینه‌های هیات مدیره تا چند روز آینده در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

هیات مدیره جدید استقلال انتخاب نشد

وزارت ورزش و جوانان در همین راستا نوشت: با پیشنهاد مطرح شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و تنفس ایجاد شده، مجمع آتی باشگاه استقلال به منظور ترمیم هیات مدیره باشگاه استقلال یکشنبه آینده (٢١ خرداد ماه 1402) برگزار می‌شود.

وزارت ورزش و جوانان و همینطوران مدیران دو تیم مایل به برگزاری مجموع عمومی نبودند و روز گذشته مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم در توییتی به این مساله واکنش نشان داد و گفت مدیران این دو باشگاه باید به فکر نقل و انتقالات دو تیم و شادی دل هواداران باشند اما قربان‌زاده تاکید کرده بود که مجمع دو تیم برگزار خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90691

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر