خبر بد و شوک جدید به استقلال | ساپینتو گم شد!

بار دیگر تیم فوتبال استقلال با جنجال و دردسر جدیدی مواجه شده که شوک بزرگی بعد از شکست تلخ مقابل پرسپولیس در دربی و فینال جام حذفی است.

خبر بد و شوک جدید به استقلال | ساپینتو گم شد!

استقلال بار دیگر، با جنجال و دردسر جدیدی مواجه شده است. این اتفاق شوک بزرگی به استقلال بعد از شکست تلخ مقابل پرسپولیس در دربی و فینال جام حذفی است. تیم فوتبال استقلال با دردسر جدیدی مواجه شده که شوک بزرگی بعد از شکست تلخ مقابل پرسپولیس در دربی و فینال جام حذفی است. پس از بازی استقلال و پرسپولیس، اتفاق عجیبی برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال افتاد. 

بیشتر بخوانید: شرط ساپینتو برای استقلال

ستاره استقلال قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و از این تیم جدا شد.

استقلال

شوک بزرگ به استقلال

بازیکن مطرح استقلال فسخ کرد. ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال امروز قرارداد خود با این تیم فسخ کرد.

ابوالفضل جلالی، ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال، صبح روز پنجشنبه (11 خرداد ماه 1402) با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران قراردادش را به صورت یک‌طرفه با این تیم فسخ کرد.

ملی‌پوش استقلال امسال خیلی کم در ترکیب تیمش به میدان رفت و در روزهای اخیر هم شایعاتی مبنی بر ناراحتی و دلخوری او شنیده شده بود.

استقلال

استقلالی‌ها ساپینتو را نبردند!

سرمربی استقلال که قصد عزیمت به کشورش را داشت، نتوانست به موقع خودش را به فرودگاه برساند و از پرواز جا ماند.

چهارشنبه شب اتفاق عجیبی برای ریکاردو ساپینتو افتاد. سرمربی استقلال پس از شکست مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی و از دست دادن قهرمانی وسایلش را جمع کرد تا عازم فرودگاه شود و به کشورش برگردد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال

ظاهرا راننده ساپینتو نتوانسته این مربی را به موقع به فرودگاه برساند و او از پرواز جا مانده است که این مساله عصبانیت شدید سرمربی پرتغالی استقلال را برانگیخت.

قرار است سرمربی آبی‌پوشان با یک روز تاخیر و ساعت ۳ بامداد روز جمعه عازم پرتغال شود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90006

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر