تراکتور تهدید شد!

تراکتور تهدید و نقره‌داغ شد!

تراکتور تهدید شد!

تراکتور تهدید شد. تیم فوتبال تراکتور تبریز به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران صادر شد. کمیته انضباطی باشگاه تراکتور را تهدید کرد که در صورت تکرار تخلفات، به برگزاری بازی بدون تماشاگر محکوم می‌شود. کمیته انضباطی به باشگاه تراکتور و هواداران تبریزی‌ها هشدار داده است که در صورت تکرار این اتفاق، آن‌ها به برگزاری یک جلسه بازی بدون تماشاگر محکوم خواهند شد.

بیشتر بخوانید: خبر خوش نصیرزاده برای بازیکنان و هواداران تراکتور

یکی از مواردی که در لیگ بیست و دوم و در بسیاری از ورزشگاه‌ها‌ رواج پیدا کرده است، استفاده از لیزر در مسابقاتی است که در ساعات پایانی روز و زیر نور برگزار می‌شوند. دیدار تیم‌های تراکتور و نساجی مازندران در حالی برگزار شد که تماشاگران تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر به چشم بازیکن حریف که منجر به وقفه در بازی شد، انجام دادند. 

تراکتور

این اتفاق در چند مسابقه، به‌خصوص دیدار‌های تراکتور و در تبریز تکرار شد. این اتفاق حتی در شهرآوردتهران نیز مشاهده شد و تماشاگران دو تیم به کرات از نور لیزر برای به هم زدن تمرکز بازیکن رقیب استفاده کردند.

تراکتور

حالا باشگاه تراکتور به دلیل این موضوع، با جریمه سنگین ۱۵۰ میلیون تومانی مواجه شده است. البته کمیته انضباطی به تبریزی‌ها هشدار داده است که در صورت تکرار این اتفاق، آن‌ها به برگزاری یک جلسه بازی بدون تماشاگر محکوم خواهند شد.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

«دیدار تیم‌های تراکتور و نساجی مازندران برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر به چشم بازیکن حریف که منجر به وقفه در بازی شد، رخ داد. باشگاه تراکتور تبریز به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.»

تراکتور

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90169

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • تراکتورچی

        خیلی شفاف غلت می کنند که تراکتور رو تهیدید می کنند
        شما ادمین تیترت خیلی مغرضانه هستش

      ارسال نظر