واکنش فوری به استوری جنجالی گلزن سرخ‌ها!

جریمه سنگین برای مهاجم پرسپولیسی!

اعتراض مهاجم تراکتور به دقایق حضورش در زمین برای این بازیکن گران تمام شد.

جریمه سنگین برای مهاجم پرسپولیسی!

اعتراض مهاجم تراکتور به دقایق حضورش در زمین برای این بازیکن گران تمام شد.

به گزارش عرشه آنلاین، رضا اسدی و محمد عباس‌زاده، دو مهاجم گلزن تراکتور، این فصل روی هم ۲۱ گل زده‌ و کنار یکدیگر با حضور در رتبه‌های اول و دوم، صدر جدول گلزنان لیگ برتر را تسخیر کرده‌اند. زوجی که موفق شده‌اند بهترین زوج خط حمله این فصل فوتبال ایران نیز لقب بگیرند. البته نکته جالب این است اسدی و عباس‌زاده کمتر همزمان بازی می‌کنند و طی چند هفته اخیر عباس‌زاده کمتر به بازی گرفته شده اما به نسبت دقایقی که بازی کرده، خوب گل زده است.

مهاجم مازنی تراکتور حدود ۱۵۰۰ دقیقه برای تراکتور به میدان رفته و تقریبا هر ۱۵۰ دقیقه یک گل زده است تا نشان دهد شاید اگر فرصت بیشتری برای بازی در اختیار داشت می‌توانست آماری به مراتب بهتر داشته و حتی آقای گل شود. اما با وجود چنین آماری، پاکو خمز عقیده دیگری داشت.

در این میان خبرهای دریافتی از تبریز حاکی از آن است خمز به این نتیجه رسیده بود حضور دو بازیکن تیمش در صدر جدول گلزنان و رقابت شدید آنها برای کسب این عنوان باعث شد یک رقابت مضر بین عباس‌زاده و رضا اسدی در خط حمله تیمش برای آقای گلی شکل بگیرد و به همین دلیل سرمربی تراکتور تصمیم گرفت تدبیر تازه‌ای اتخاذ کند.

خمز سعی کرد اسدی را به عنوان مهاجم اول تیمش در نظر بگیرد و همین موضوع باعث شد عباس‌زاده با وجود تجربه بالایی که دارد به این قضیه واکنش نشان داده و استوری معترض گونه‌ای را منتشر کند.

عباس‌زاده هفته ها قبل با انتشار یک استوری نوشت: «در باغی هستیم که باغبان ما را دوست ندارد.»

و همین واکنش باعث شد خمز روی تصمیم قبلی خود پافشاری کرده و در ۴ بازی اخیر تیمش در مجموع ۱۷ دقیقه به عباس‌زاده میدان بدهد./طرفداری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86345

ارسال نظر