دروازه‌بان استقلال رفتنی شد؟

دروازه بان استقلال با شروع فصل نقل و انتقالات باید تصمیم مهمی در مورد آینده اش بگیرد و سیدحسین حسینی در وضعیتی قرار گرفته است که در لیگ بیستم هم دچار آن شده بود.

دروازه‌بان استقلال رفتنی شد؟

سیدحسین حسینی در این فصل اصلا شرایط خوبی نداشته است و بارها با اشتباهات او دروازه آبی ها باز شده است، نمونه اش همین دربی روز گذشته در فینال جام حذفی که دروازه بان استقلال به جز چند خروج اشتباه در جریان بازی، گل دوم را هم به شکلی عجیب دریافت کرد و شوت امید عالیشاه به طور مستقیم وارد دروازه آبی ها شد.

ساپینتو از مدت ها قبل قصد داشت برای فصل آینده یک دروازه بان مطمئن جذب کند و حالا اگر او نباشد هم احتمالا آبی ها اقدام به جذب یک گلر مطمئن خواهند کرد تا یک بار برای همیشه، ضعفی که استقلال سال ها با آن دست به گریبان است برطرف شود.

این دقیقا شبیه وضعیتی است که حسینی در پایان لیگ نوزدهم آن را تجربه کرد، او حتی تا آستانه پیوستن به سپاهان هم پیش رفت و در نهایت ترجیح داد در این تیم بماند و ذخیره رشید مظاهری بشود هرچند که او در لیگ بیست و یکم توانست جایش را در ترکیب اصلی پس بگیرد.

آنچه مسلم است حسینی بعد از جدایی مهدی رحمتی از استقلال هرگز چهره یک گلر مطمئن را نداشته است و فقط آمارهای گل خورده او، این دروازه بان را در رسانه ها برجسته کرده وگرنه او هرگز خیال آبی ها را از خط دروازه راحت نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90005

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر