کار بزرگی که علیرضا بیرانوند بعد از برد پرسپولیس کرد

فوتبال مهم است اما نه آنقدر که کسی را به خاطرش برنجانی. فوتبال مهم است اما نه آنقدر که پیروزی‌ات را در غم غلیظ تیم حریف غرق کنی. علیرضا بعد از این برد بزرگ، به همان گلری تبدیل شد که همه انتظار داشتند

کار بزرگی که علیرضا بیرانوند بعد از برد پرسپولیس کرد

فرهیختگان ‌در مطلبی با عنوان  در قواره‌های یک قهرمان  نوشت   مهم‌ترین بخش از نبردِ امشب برای علیرضا بیرانوند، شاید لحظه‌ای بود که او درست پس از قهرمانی، صحبت‌هایش را با عذرخواهی دوباره به خاطر ماجراهای دربی برگشت لیگ شروع کرد.

علیرضا امروز به شدت تحت فشار بود و می‌توانست هیجان بعد از برد را طور دیگری نشان بدهد اما او این بار با کنترلی که روی رفتارش داشت و تاکیدی که روی «گلر ملی بودن» به خرج داد، ثابت کرد که حالا دیگر پختگی بیشتری به دست آورده است. برای لذت بردن از یک برد، رفتارهایی به مراتب مفیدتر از آزار دادن هواداران رقیب وجود دارد. بی‌تردید همین هوادارهایی که امروز آن کلمه‌های عجیب را برای بیرو به کار می‌بردند، در لحظه مهار پنالتی رونالدو با این گلر به هوا پریدند و فردا دوباره در لباس مشترک تیم ملی، به او دل خواهند سپرد.

فوتبال مهم است اما نه آنقدر که کسی را به خاطرش برنجانی. فوتبال مهم است اما نه آنقدر که پیروزی‌ات را در غم غلیظ تیم حریف غرق کنی. علیرضا بعد از این برد بزرگ، به همان گلری تبدیل شد که همه انتظار داشتند. سنگربانی که این بار در قواره‌های یک قهرمان بود. پسری که این بار حتی در انتخاب کلمه‌هایش نیز، درست مثل لحظه‌های ایستادن روی خط دروازه دقت به خرج می‌داد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 89923

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر