شوک بزرگ به ساپینتو در جنگ بزرگ استقلال و پرسپولیس

تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی مقابل پرسپولیس و دربی مهم و سرنوشت‌ساز 101، چند بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد.

شوک بزرگ به ساپینتو در جنگ بزرگ استقلال و پرسپولیس

استقلال و پرسپولیس تهران در فینال رقابت‌های جام حذفی امروز «چهارشنبه، ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲» رودرروی هم قرار می‌گیرند. استقلال و پرسپولیس در صد و یکمین دربی پایتخت، از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه و در ورزشگاه آزادی، به مصاف یکدیگر می‌روند و برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی تلاش می‌کنند. استقلال تهران برای بازی مقابل پرسپولیس و دربی مهم و سرنوشت‌ساز ۱۰۱ استقلال و پرسپولیس، چند بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد.

​فقط چند ساعت تا آغاز دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس باقی مانده است. یکی از حساس ترین شهرآوردهای تاریخ که تیم برنده یک جام قهرمانی را بالای سر می برد و هیچ کدام از طرفین علاقه ای ندارند که شاهد برگزاری جشن و شادی طرف مقابل باشند.

بیشتر بخوانید: خبر مهم برای هواداران استقلال و پرسپولیس + لینک اصلی خرید بلیت دربی

بیشتر بخوانید: شاید امروز اتفاق بیافتد، بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان!

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از سایت باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی مقابل پرسپولیس، سه بازیکن خود را در اختیار ندارد.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران و در فینال رقابت های جام حذفی رو در روی هم قرار می‌گیرند. به همین منطور کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور و عارف غلامی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آبی‌ها در این بازی نخواهند بود.

در تمرین روز گذشته استقلال اتفاق عجیبی رخ داد که منجر به مصدومیت یکی از اعضای کادرفنی این تیم شد. بهزاد غلامپور هنگام گرم کردن گلرهایش و انجام تمرینات اختصاصی، دچار آسیب دیدگی شد.

غلامپور که هنگام انجام تمرینات باید ضربات متعددی را به سمت دروازه شوت بزند تا شاگردانش را تمرین دهد، هنگام انجام این تمرین مصدوم شد و گفته می شود که او ممکن است نتواند در دیدار امروز و برای گرم کردن دروازه بان های استقلال حاضر شود.

چنانچه تا زمان شروع مسابقه، غلامپور نتواند به شرایط آرمانی برسد، یکی از مربیان رده های پایه استقلال وظیفه گرم کردن پیش از شروع مسابقه را با سیدحسین حسینی برعهده خواهد داشت.

این دیدار از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

استقلال پرونده این بازیکن را هم بست

باشگاه استقلال با دریافت فیش واریز مطالبات پادوانی، به پرونده‌های خارجی خود پایان داد.

باشگاه استقلال طی ماه‌های گذشته درگیر چندین پرونده مختلف مالی بود. آبی‌ها بدهی‌‌های زیادی به افراد مختلفی داشتند که مهمترین و بزرگترین آنها، پرونده آندره‌آ استراماچونی بود که مدیران باشگاه به سرپرستی حجت کریمی، موفق به پرداخت این طلب شدند.

دیگر پرونده مهمی که سد راه آبی‌ها بود، به مدافع برزیلی و سابق این تیم یعنی لئاندرو پادوانی بود که استقلال توانست چند هفته قبل طلب ۱۰۰ هزار دلاری این بازیکن را به حسابش واریز کند.

با این وجود، پادوانی در صحبت‌هایش مدعی بود که هنوز پولی از طرف باشگاه استقلال به حساب او واریز نشده تا اینکه سرانجام آبی‌ها از طریق وکیل این مدافع برزیلی، فیش نشستن مبلغ مذکور به حساب پادو را دریافت کردند تا پرونده او پس از پنج سال بسته شود.

پادوانی در لیگ هجدهم و در بازی با فولاد دچار مصدومیت سنگین از ناحیه نخاع شد و مجبور شد برای همیشه فوتبال را کنار گذاشته و از ویلچر استفاده کند. این مدافع بلند قامت سپس به ورزش شنا روی آورد و اکنون رویای حضور در المپیک را دارد.

ترکیب استقلال و پرسپولیس برای فینال جام حذفی

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس برای فینال جام حذفی و صدویکمین شهرآورد پایتخت پیش بینی شد.

صدویکمین دیدار شهرآورد پایتخت، چهارشنبه در قالب فینال جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می‌شود.

کارشناسان ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس برای فینال جام حذفی را این چنین پیش بینی کرده اند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، صالح حردانی، مهدی قایدی، محمد محبی و امیر ارسلان مطهری.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و عیسی آل کثیر.

استقلال و پرسپولیس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 89753

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر