لیست ساپینتو به دست کریمی رسید

ریکاردو ساپینتو لیست نقل و انتقالاتی استقلال را حجت کریمی تحویل داد.

لیست ساپینتو به دست کریمی رسید

ریکاردو ساپینتو لیست بازیکنان مورد نظر خود را تحویل باشگاه استقلال داده است. استقلال اعلام کرد بازیکنان مدنظر ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال را جذب می‌کند. مدیرعامل استقلال از جذب بازکنان مورد نظر ریکاردو ساپینتو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اولتیماتوم ساپینتو به استقلالی‌ها

بر اساس اعلام حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، هر بازیکنی که در لیست سرمربی محترم تیم آقای ساپینتو برای فصل آینده وجود داشته باشد، مورد حمایت باشگاه است.

رسانه باشگاه استقلال در واکنش به خبرهای نقل و انتقالاتی برای فصل آینده نوشت: «طی روزهای اخیر گمانه زنی‌هایی در خصوص شرایط چند بازیکن استقلال برای فصل آینده مطرح شده است. بر اساس اعلام حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه، هر بازیکنی که در لیست سرمربی محترم تیم آقای ساپینتو برای فصل آینده وجود داشته باشد، مورد حمایت باشگاه است و اقدامات لازم جهت حضور او در استقلال، صورت می‌گیرد.»

باشگاه استقلال همچنین تاکید کرده است که قدردان سرمایه‌های خود است و شرایط را برای تداوم حضور نفرات اثرگذارش در فصل آینده، فراهم می‌کند.

این در حالی است که که باشگاه استقلال هنوز قرارداد ریکاردو ساپینتو سرمربی خود را هم تمدید نکرده است. ساپینتو بعد از بازی برابر تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر از این موضوع گلایه کرد و از مدیران باشگاه خواست زودتر تکلیفش را مشخص کنند.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88390

ارسال نظر