حجم ویدیو: 3.98M | مدت زمان : 00:00:53

دبل یک نیمه ای پرسپولیس برابر نساجی | قائمشهری‌ها ۱۰ نفره شدند+گل‌های بازی

پرسپولیس در نیمه نخست مقابل نساجی، حتی یک بار هم زیر توپ نزد و بازیکنان این تیم در همه جای زمین توپ را به گردش در می آوردند.

در دقیقه اول این مسابقه، مهرداد عبدی هافبک تیم نساجی با انجام یک خطای خطرناک روی عیسی آل کثیر، با کارت زرد بیژن حیدری داور مسابقه جریمه شد.

بازی بی احتیاط عبدی در ادامه کار دست این بازیکن داد و در دقیقه ۱۵ با انجام یک خطای دیگر و دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

به این ترتیب نساجی بیش از ۷۵ دقیقه با یک بازیکن کمتر در این مسابقه بازی می‌کند. این در حالی است که پرسپولیس در دقیقه ۲ گل نخست را وارد دروازه نساجی کرد و از میزبانش پیش است.

نساجی

تصور اینکه پرسپولیس مقابل نساجی در نیمه اول، یکپارچه حمله باشد، اصلا سخت نبود اما این بازی هیجان انگیز، فوتبال فنی و حساب شده را در هیچ صورتی، پیش بینی نمی کردیم.

پرسپولیس برای اینکه به دروازه نساجی نزدیک شود، راه پاسکاری را در پیش گرفت. توپ های متعددی میان پرسپولیسی ها در خط میانی رد و بدل می شد؛ به ویژه حرکات سعید صادقی در زمین قابل تامل بود. تاکتیک دیگر پرسپولیس هم شوت به دروازه حریف بود و چند بار این مسئله تکرار شد.

پرسپولیس و نساجی

به ندرت مشاهده کردیم که پرسپولس در نیمه اول زیر توپ بزند یا خط میانی در عملیات رساندن توپ به محوطه جریمه، به سانترهای بی هدف اکتفا کند. مشخص بود پرسپولیس با یک برنامه ریزی دقیق و آنالیز تیم حریف به میدان رفته بود و حاصل کار هم برای پسران یحیی گل محمدی به شدت چشم نواز بود؛ ۲ گل زیبا و هدفمند و چند فرصت خوب دیگر که به گل تبدیل نشد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87790

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر