محل بازی پرسپولیس-نساجی مشخص شد | جشن قهرمانی لیگ برتر در کدام شهر است؟

تکلیف شهر میزبان پرسپولیس-نساجی و جشن قهرمانی لیگ برتر مشخص امروز روشن شد.

محل بازی پرسپولیس-نساجی مشخص شد | جشن قهرمانی لیگ برتر در کدام شهر است؟

تکلیف شهر میزبان پرسپولیس-نساجی و جشن قهرمانی لیگ برتر مشخص امروز روشن شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره میزبان بازی نساجی و پرسپولیس عنوان کرد: نساجی نیز میزبان پرسپولیس در قائمشهر است.

 سهیل مهدی درباره شرایط برگزاری جشن قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در هفته پایانی لیگ دو تیم شانس قهرمانی دارند و در دو شهر کاندیدای قهرمانی داریم. برای این موضوع تدابیر لازم در دو شهر دیده شده است. به لحاظ برگزاری شرایط مشابه و ساعت بازی‌ها همزمان است. برای مهیا کردن جشن قهرمانی مسئولان حاضر در سازمان لیگ و کمیته مسابقات تقسیم بر دو و در دو شهر حاضر می‌شوند.

وی افزود: برای بازی‌های مس کرمان و صنعت نفت هم که یکی از آنها به دسته یک سقوط خواهد کرد نظارت ویژه‌ای خواهیم داشت. البته مس کرمان به مصاف سپاهان که یکی از شانس‌های قهرمانی است می‌رود و بازی از دو جنبه زیرنظر سازمان لیگ قرار می‌گیرد. همچنین بازی صنعت نفت با گل‌گهر هم اهمیت زیادی برای ما دارد و موشکافانه این بازی را هم زیرنظر خواهیم گرفت.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره میزبان بازی نساجی و پرسپولیس عنوان کرد: نساجی نیز میزبان پرسپولیس در قائمشهر است و چون سرخپوشان شانس قهرمانی دارند این بازی نیز همچون بازی سپاهان و مس را در اولویت نظارت‌هایمان قرار خواهیم داد. سازمان لیگ دقت نظر لازم را برای این سه بازی دارد.

وی یادآور شد: امیدوارم همه تیم‌ها کمال همکاری را داشته باشند و هواداران هم تیم خود را به خوبی تشویق کنند تا رقابت‌های زیبایی را تقدیم کنیم و لذت به جامعه فوتبال بازگردد. هفته پایانی هم با خیر و خوشی تمام شود و به پشیواز لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت ها برویم.

مهدی درباره تداخل مسابقات فصل آینده لیگ با لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌ها، گفت: لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. روزهای از سال برخی از تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و بازیکنان بعضی از تیم ها در اردوهای تیم ملی هستند و این موارد با هم تداخل دارد.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87123

ارسال نظر