خروج 2 عضو غیرقانونی از مرکز ملی فوتبال

حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند با تذکر دبیر جلسه هیات رئیسه فدراسیون فدراسیون فوتبال ازنشست برکناری رییس فدراسیون خارج شدند.

خروج 2 عضو غیرقانونی از مرکز ملی فوتبال

نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز در شرایطی در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای اعلام کرد که حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی به دلیل حضور غیرقانونی در فدراسیون نمی‌توانند در این نشست شرکت کنند.

با این وجود  هر دو نفر در مرکز ملی فوتبال حاضر شده اما با تذکر حسن کامرانی‌فر مجوز ورود به جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را پیدا نکردند. بعد از این اتفاق هر دو نفر مرکز تیم‌های ملی را ترک کردند.

نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حال برگزاری است.

هرگونه فعالیت بهاروند و مهرعلی غیرقانونی است

فارس نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی اعلام کرد که حضور حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند در نشست امروز هیات رئیسه فدراسیون غیرقانونی است.

نشست برکناری رسمی شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، امروز برگزار خواهد شد. یکی از موضوعاتی که توسط رسانه ها و کارشناسان بدان پرداخته شده، حضور غیرقانونی حمیدرضا مهرعلی و جیدر بهاروند در قالب سرپرست نایب رئیسی در هیات رئیسه فدراسیون، از جمله در جلسه امروز است.

احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون در گفتگو با فارس از نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره خبر داد.

وی اظهار داشت: صبح امروز نامه ای رسمی از کوالالامپور دریافت شد که صراحتا حضور این دو بزرگوار در نشست امروز را غیرقانونی اعلام داشته و منع کرده است.

این عضو هیات رئیسه عنوان کرد: با عنایت به صراحت اساسنامه فدراسیون و نامه اخیر، مراتب به دبیرکل فدراسیون نیز اعلام شد تا تمهیدات لازم در این باره صورت گیرد.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8768

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر