واکنش وزیر ورزش به ماجرای عزل عزیزی‌خادم

وزیر ورزش و جوانان درمورد احتمال برکناری شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت.

واکنش وزیر ورزش  به ماجرای عزل عزیزی‌خادم

ایلنا: چهارشنبه شب مشخص شد اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی به شهاب الدین عزیزی خادم درخواست تشکیل جلسه‌ای با موضوع عزل او و انتخاب سرپرست را ارسال کرده‌اند.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه اختتامیه نخستین لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به اقدام هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و واکنش وزارت ورزش و جوانان به این موضوع گفت: ما شنیده‌ایم و هنوز چیزی به صورت رسمی و کتبی به ما منعکس نشده است. هر فدراسیونی برای خودش اساسنامه دارد و طبق آن نیز هیئت رئیسه دارد.

واکنش سجادی به درخواست عزل عزیزی‌خادم

او ادامه داد: هیئت رئیسه اختیارات و وظایفی دارد، ما منتظریم این مسئله به صورت رسمی و کتبی به ما اعلام شود تا ببینیم در کجای کار هستیم. به هر حال ما هم وظایفی داریم که شامل وظایفی نظارتی و همکاری‌هایی است که باید انجام بدهیم. منتظر هستیم که فدراسیون فوتبال این مسئله را رسماً به ما منعکس کند.

وزیر ورزش و جوانان درمورد اینکه آیا اقدامات و انتصابات عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار خواهد گرفت یا خیر، افزود: ما در حال بررسی هستیم و تا زمانی که گزارش رسمی برای ما نیاید، نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم. به هر حال ما ۵۲ فدراسیون داریم که همه آنها دارای اساسنامه هستند. ما به مجمع و اساسنامه احترام می‌گذاریم. از دیرباز موضوع تهیه اساسنامه جدید فدراسیون‌ها شروع شده بود که این موضوع به قبل از حضور علی‌نژاد در وزارت ورزش برمی‌گشت.

سجادی اضافه کرد: در زمان او اساسنامه جدید فدراسیون‌ها و آیین‌نامه‌ها و ... ابلاغ شد. وقتی این کارهای حقوقی انجام شده، ما به داخل فدراسیون‌ها احترام می‌گذاریم که آنها روی پای خودشان بایستند و بتوانند با قوانین جدید و اساسنامه، فضای حقوقی محکمی را دنبال کنند و طبق اساسنامه و طبق ضوابطی که در دنیا هم مرسوم است، پیش بروند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8388

ارسال نظر