رضا درویش احضار شد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس احضار شد.

رضا درویش احضار شد

هرچند پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر با کسب پیروزی‌های پرگل مقابل گل گهر و پیکان لحظات شیرینی را برای هواداران خود رقم زدند اما بلافاصله با به صدا درآمدن سوت پایان بازی این دو تیم، بار دیگر جنگ رسانه‌ای بین باشگاه تهرانی و اصفهانی آغاز شد و به اوج رسید؛ تا جایی که حتی فدراسیون فوتبال هم به آن ورود کرد. 

پرسپولیس در حال حاضر با ۶۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و سپاهان با ۶۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد. بازی‌های هفته سی‌ام و پایانی لیگ که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، سرنوشت قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران ابلاغیه‌ای برای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد: با توجه به شکواییه صورت‌گرفته از سوی باشگاه سپاهان به طرفین، از سوی رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابلاغ می‌شود که نامبرده ظرف مهلت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

در ورزشگاه آزادی هم رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در جمع خبرنگاران به ادعای ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با پیکان پاسخ داد و او را «مطیع» اوامر باشگاه سپاهان دانست.

درویش گفت: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی‌شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید ۱۰ بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می‌دهند، مورایس نیز حقوق‌بگیر است و اگر مطیع اوامر و پاسخگوی درخواست‌های آنها نباشد، شاید برای فصل آینده‌اش مشکل ایجاد شود. شما دیدید امروز همان مربی‌ای که مورایس از او نام برد، نتیجه متفاوتی مقابل سپاهان گرفت. در غیر این صورت نباید این تیم برنده می‌شد. به نظر من نباید این مسائل را دستاویز قرار بدهند. اتکای ما به خدا است و او ما را یاری می‌کند.

دقایقی بعد از صحبت‌های رضا درویش، باشگاه سپاهان بیانیه‌ای را صادر و تاکید کرد که از مدیرعامل پرسپولیس شکایت خواهد کرد.

ساعاتی بعد از پایان بازی‌های هفته بیست و نهم و بیانیه باشگاه سپاهان، این بار نوبت باشگاه پرسپولیس بود که با رقیب اصفهانی خود مقابله به مثل کند. پرسپولیس هم با انتشار بیانیه‌ای در ساعات نخست بامداد شنبه اعلام کرد که از سرمربی و بازیکن سپاهان شکایت می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86965

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر