حمایت درویش از گل محمدی و پاسخ منفی به یک ایجنت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حاضر به ملاقات با یکی از معروف ترین ایجنت های بازیکنان داخلی نشد.

حمایت درویش از گل محمدی و پاسخ منفی به یک ایجنت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حاضر به ملاقات با یکی از معروف ترین ایجنت های بازیکنان داخلی نشد.

به گزارش عرشه آنلاین، رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در حالی جمعه و شنبه پیش رو از سر گرفته می‌شود که حساسیت در ابتدا و انتهای جدول به اوج خود رسیده است. پرسپولیس صدرنشین ۵۷ امتیازی فعلی مسابقات با سپاهان و استقلال تهران که به ترتیب ۵۶ و ۵۵ امتیازی هستند رقابت می‌کند.

همین امر باعث ایجاد حاشیه‌های گوناگون شده است اما یحیی گل محمدی در مکاتبات تلفنی مستمر خود با رضا درویش خواستار جلوگیری از هرگونه حاشیه در هفته‌های پایانی همچون شایعات جذب یا خروج بازیکن شود.

مدیرعامل باشگاه نیز درخواست‌های گل محمدی را نظیر پرداختی‌های به موقع به بازیکنان و همچنین جلوگیری از حاشیه‌های اینچنینی برآورده کرده است تا کمکی به حفظ تمرکز مجموعه تیم در مسیر قهرمانی لیگ برتر کند.

درویش به تازگی درخواست یکی از ایجنت های رسمی فوتبال را که چند بازیکنش در حال حاضر با پرسپولیس قرارداد دارند را لغو کرد تا نشان دهد او نیز همچون گل محمدی علاقه‌ای به ایجاد حاشیه‌های زودهنگام مبنی بر ورود و خروج بازیکنان تیم در نقل و انتقالات تابستانی ندارد.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره درباره جذب بازیکن را به نظر مستقیم یحیی گل محمدی پس از پایان رقابت‌های فصل جاری فوتبال باشگاهی کشور موکول کرده است./مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85359

ارسال نظر