پاشنه آشیل پرسپولیس در دربی

شرایط جدول نشان می‌دهد بازی دربی همه چیز را تعیین تکلیف می‌کند. رخ قهرمانی در این بازی مشخص می‌شود.

پاشنه آشیل پرسپولیس در دربی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم مقابل مس کرمان گفت: گلزنی پرسپولیس جذاب است اما به نظرم خط حمله این تیم زهر لازم را ندارد.

رد سه بر یک پرسپولیس مقابل مس کرمان در جمعه شب گذشته باعث ۵۴ امتیازی شدن سرخپوشان پایتخت شد تا همچنان این تیم در بین مدعیان قهرمانی یکی از شانس‌ها را برای بالا بردن جام داشته باشد.

سرخپوشان پایتخت در حالی به برد رسیدند که سهم گئورگی گولسیانی، مدافع این تیم دو گل از روی نقطه پنالتی و شوت سعید صادقی هافبک سرخپوشان از داخل محوطه جریمه مس کرمان بود تا بار دیگر مهاجمان این تیم مورد نقد پیشکسوتان قرار بگیرند.

محمد برزگر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به این دیدار گفت: برد نسبتاً متفاوتی را از پرسپولیس شاهد بودیم. این تیم در نیمه اول کاملاً برتر بود و عطش زیادی برای گلزنی داشت اما در نیمه دوم بار دیگر دچار غفلت شد تا یک گل بخورد و چند موقعیت به حریف بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عملکرد مهاجمان این تیم تاکید کرد: وقتی به عنوان یک مهاجم در پرسپولیس بازی می‌کنید، انتظارات از شما این است که یک گلزن شش‌دانگ باشید. نمی‌توانید در ترکیب باشید و گل نزنید. مهدی عبدی خیلی فعالیت می‌کند و کاملاً یک مهاجم دونده شده است اما یک بازیکن در خط حمله پرسپولیس باید زهردار باشد. زهر مهاجم هم گل است.

کارشناس فوتبال باشگاهی کشور درباره تاثیر این پیروزی روی روحیه بازیکنان در آستانه دربی برگشت مقابل استقلال تصریح کرد: شرایط جدول نشان می‌دهد بازی دربی همه چیز را تعیین تکلیف می‌کند. رخ قهرمانی در این بازی مشخص می‌شود. هر تیمی دربی را ببرد فقط یک رقیب دیگر به اسم سپاهان دارد. فکر می‌کنم این بازی نشان بدهد کدام تیم باید دست از تلاش بردارد و کدام مربی باید فکر قهرمانی باشد.

برزگر تاکید کرد: شاید بحث‌های زیادی پیرامون روند نتیجه گیری تیم‌های بزرگ وجود داشته باشد. نباید از منتقدانشان هم گلایه داشت چون تیم‌های بزرگ همیشه زیر ذره‌بین هستند. پرسپولیس و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیستند. به نظرم هواداران آنها باید تا آخر فصل حمایت کنند و فعلاً دست از انتقاد بردارند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82251

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر