تصمیم عجیب درویش، بلای جان گل محمدی شد

به نظر می‌رسد مخالفت گل‌محمدی با تصمیم درویش درست بوده است. قرارداد یک بازیکن پرسپولیس، می‌تواند یک چالش جدی برای پرسپولیس باشد.

تصمیم عجیب درویش، بلای جان گل محمدی شد

 تصمیم اشتباه رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس باعث شد یحیی گل‌محمدی با معضلی بزرگی در خط حمله خود روبرو شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در حال طی کردن فصل پرفرازونشیبی در لیگ برتر است و با وجود اینکه در حال حاضر تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد اما با مشکلات و حواشی زیادی روبروست.

جدایی لوکادیو از پرسپولیس باعث شد یحیی گل محمدی در چالش عجیبی گرفتار شود. سرمربی پرسپولیس مهاجم طراز اولی در اختیار نداشت که جایگزین لوکادیا کند؛ هر چند محمد عمری توانست اعتماد گل‌محمدی را جلب کند و تبدیل به یک ستاره شود.

در این بین شیخ دیاباته که با حرف و حدیث های زیادی به پرسپولیس آمد هم نتوانست برای این تیم مثمرثمر باشد. دیاباته از زمان حضورش در این تیم بارها دچار مصدومیت شده و بازی‌های زیادی را از دست داده است. در همان زمان که پرسپولیس اقدام به مذاکره با دیاباته کرد، عنوان شد که گل‌محمدی اعتقادی به این مهاجم ندارد؛ اما مدیرعامل پرسپولیس به دنبال جذب اوست و در نهایت هم دیاباته را قرمزپوش کرد.

با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد مخالفت گل‌محمدی با جذب دیاباته درست بوده است. قرارداد دیاباته به صورت دلاری است و همین موضوع می‌تواند یک چالش جدی برای پرسپولیس باشد. مهاجمی که مدام مصدوم است و برای همه روزهایی هم که نمی‌تواند بازی کند هم دستمزدش را دریافت می‌کند.

در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ برتر و در شرایطی که پرسپولیس در کورش قهرمانی است این تیم بر خلاف سپاهان و استقلال با چالش کمبود مهاجم آماده و تراز اول روبروست و در صورتی که نتواند قهرمان لیگ شود باید همین موضوع را دلیل اصلی عدم قهرمانی‌ این تیم قلمداد کرد.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81482

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر