بمب خبری درویش برای پرسپولیسی‌ها | لیست جدید یحیی به دست درویش رسید

رضا درویش اعلام کرد با تمام بازیکنانی که گل‌محمدی درخواست کرده بود، مذاکره کردیم و درخواست جذب را دادیم.

بمب خبری درویش برای پرسپولیسی‌ها | لیست جدید یحیی به دست درویش رسید

رضا درویش پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: سوپرجام حتماً باید یک قهرمان داشته باشد، ولی بازیکنان ما در شرایطی که در دقایقی از نیمه دوم نیز ۱۰ نفره شدند، حاکم میدان بودند و روی یک غفلت گل خوردند.

بیشتر بخوانید: بی‌تدبیری درویش در گرمای زمستانی فوتبال ایران | فریادهای یحیی به جایی نرسید

وی در ادامه افزود: هشت بازیکن ما مصدوم و کرونایی هستند و نتوانستند به بازی برسند. با وجود اینکه در بازی هشت بازیکن اصلی و خوب‌مان را نداشتیم، باز هم توانستیم یک بازی قابل قبول را ارائه کنیم. همچنین شما دیدید که تیم ما روی یک حادثه گل خورد و موقعیت‌های بهتری هم داشت که نتوانست تبدیل به گل کند. به هر حال زیبایی فوتبال به این است که نمی‌توان نتیجه‌اش را پیش‌بینی کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد جدید این باشگاه با یک اسپانسر و پرداخت پاداش به بازیکنان گفت: شاید برای تیم مشکل نداشته باشیم، بلکه مشکل عمده‌ای که بر ما تحمیل می‌شود، کار را سخت می‌کند. من در بدو ورودم پول اوساگونا را تأمین کردم و پنجره تیم هم باز شد. الان نامه آمده است که باید بابت محمد نادری بیش از صد هزار یورو بپردازیم که ظرف امروز و فردا باید بخشی از آن را پرداخت کنیم. بیرانوند که دروازه‌بان بزرگ تیم ملی است و در پرسپولیس نیز حضور داشته، درست شب بازی که ما دروازه‌بان ذخیره نیز نداشتیم، پنجره ما را بست! این شرایط برای استوکس و رادوشویچ نیز وجود دارد. ضمن اینکه چک‌های فراوانی در دوره قبل قرض کردند و سررسید آنها نیز طی دو سه ماه آینده است.

درویش همچنین یادآور شد: تبلیغات را داده‌اند و پولش نیز که گرفته‌اند و هزینه شده است. اصلاً جایی برای گرفتن تبلیغات نبود. حالا ما با رایزنی‌ها و پیگیری ها که داشتیم، توانستیم باز هم دو سه اسپانسر را فراهم کنیم تا بتوانیم هزینه‌ها را پوشش بدهیم، ولی با این وجود این همه مشکلات داریم. ما فکر می‌کردیم اگر یک بودجه قابل قبولی داشته باشیم که هزینه نیم‌فصل را بدهیم، شاید با مشکلی روبه‌رو نشویم، اما می‌بینید که مشکل ما بودجه تیم نیست، بلکه مشکلی است که از قبل به تیم تحمیل می‌شود و با طلبکاران مواجه هستیم و پنجره در حال باز و بسته شدن است. مقصر اینها که مدیر یا فرد دیگری نیست. مگر اینکه یک بانک پشت تیم باشد و بگوید که هزینه کنیم. از این جهت این فشارها ناخودآگاه روی بازیکن و کادر فنی تیم تأثیر می‌گذارد. کادر فنی در همین 10، 15 روز اخیر درخواست یک زمین تمرین داشت که باز هم با مساعدت همکاران برای آنها تلاش می‌کنیم. حتی کار برخی اوقات به جایی می‌رسد که ما برای تأمین مایحتاج و چیزهای اولیه متوسل به شخص وزیر می‌شویم که مساعدت می‌کند تا مشکلات را حل کنیم.

وی درباره جذب بازیکن جدید هم گفت: ما خودمان از گل‌محمدی خواستیم هر بازیکنی که مدنظرش است، اعلام کند. او یکسری اسامی داد که نفرات ثابت تیم‌های مختلف هستند و اصلاً آزاد نبودند. مثل این می‌ماند که یک تیم دیگر به ما بگوید که وحید امیری را می‌خواهد. آیا ما می‌توانیم او را آزاد کنیم تا برود؟!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به مذاکره با نفراتی همچون شهریار مغانلو تصریح کرد: ما با تمام بازیکنانی که گل‌محمدی درخواست کرده بود، مذاکره کردیم و درخواست جذب را دادیم. حتی گل‌محمدی روز گذشته درخواست جذب یک بازیکن دیگر را داد که ما نیز به باشگاه مربوطه اعلام کردیم. ضمن اینکه از طریق پیروانی اعلام کردیم هر بازیکنی که مدنظرش است و امکان جذبش وجود دارد، نامش را بگویند و ما صحبت مقدماتی را انجام بدهیم. به هر حال ما برای بستن قرارداد آماده‌ایم، فقط موضوع این است که باید صحبت کنیم تا بازیکن امکان انتقالش باشد.

درویش درباره جذب رامین رضاییان نیز خاطر نشان کرد: ما اقداماتی را انجام دادیم، ولی مشکلاتی از سوی تیم او عنوان شده است. به هر حال ما در حال رایزنی هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که اگر امکانش باشد، قطعاً این انتقال را انجام بدهیم. در بین این بازیکنان، یک بازیکن خارجی بود که ما برای انتقالش نامه نوشتیم، اما گفتند که پنج میلیون دلار مبلغ رضایت‌نامه‌اش و یک میلیون دلار نیز قراردادش است که ما این پول را نداریم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8225

ارسال نظر