دست یحیی خالی ماند | شاه‌ماهی‌‌های نقل‌و‌انتقالات از دست پرسپولیس پریدند

این روزها مشکلات تبادل بازیکن بین دو باشگاه رقیب سپاهان و پرسپولیس همچنان یکی از دردسرهای بزرگ یحیی گل محمدی است.

دست یحیی خالی ماند | شاه‌ماهی‌‌های نقل‌و‌انتقالات از دست پرسپولیس پریدند

باشگاه فولاد خوزستان یکی از بازیکنان خبرساز نقل و انتقالات نیم فصل را به خدمت گرفته است.  علیرضا کوشکی بازیکن تیم پیکان پس از توافق با حمیدرضا  گرشاسبی مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی رسمی به مدت یک فصل و نیم به فولادخوزستان پیوست.

این در حالی است که این بازیکن یکی از گزینه‌های اصلی پرسپولیس برای حضور در جمع سرخ ها بود. بازیکنی که در میان مشکلات مالی پرسپولیس و استعفای یحیی از دست سرخ‌ها پرید.

کوشکی و بابایی دو گزینه یحیی برای حضور در پرسپولیس بودند. اولی را تراکتورمانع از انتقالش شد و دومی را هم که فولاد خیلی زود اقدام به جذبش کرد تا حالا سرخ‌ها راهی جز جذب مهاجم خارجی نداشته باشند

بیشتر بخوانید: لیست عجیب یحیی به دست درویش رسید | در جلسه ۴ ساعته گل محمدی و درویش چه گذشت؟

یکی از این نامه‌ها در رسانه‌ها منتشر شد مبنی براینکه باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای خواستار جذب مهاجم پیکان شده است. علیرضا کوشکی مد نظر یحیی گل محمدی قرار گرفت اما به دلیل درخواست مالی نسبتا سنگین باشگاه پیکان نتوانست پرسپولیسی شود و به فولاد خوزستان پیوست تا به نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

بیشتر بخوانید: تصمیم مهم گل محمدی برای جذب ستاره‌های لیگ | یحیی این ۳ بازیکن را می‌خواهد

در این میان باشگاه های دیگری هم بودند که با نامه های مشابه باشگاه پرسپولیس مواجه شدند. شاید جالب باشد بدانید یحیی گل محمدی خواستار جذب ۳ بازیکن تیم سپاهان اصفهان شده است. شهریار مغانلو اولین گزینه مورد نظر یحیی گل محمدی بود. شاگرد سرمربی پرسپولیس در لیگ بیستم که یکی از نفرات مؤثر این تیم در فصل گذشته لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود اما در نقل و انتقالات تابستانی به سپاهان اصفهان کوچ کرد.

مجید صدری مدیرعامل سابق پرسپولیس که میهمان برنامه اینترنتی ۱۱ بود، پرده از هزینه سنگین سپاهان برای جذب مغانلو برداشت و اعلام کرد، خرید مهاجم سابق پرسپولیس برای این باشگاه متمول، حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه در پی داشت.

رقمی که به طور حتم مغانلو را تبدیل به گران ترین بازیکن این فصل لیگ برتر می‌کند، هرچند شهریار تا اینجا نتوانسته هنوز دوران موفق خود در پرسپولیس را در سپاهان تکرار کند.

دومین سپاهانی مورد نظر سرمربی پرسپولیس سجاد شهباززاده بوده که در تابستان گذشته نیز مذاکراتی با او داشت. مهاجم باتجربه سپاهان بار دیگر مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است. اما سومین گزینه سپاهانی سرمربی پرسپولیس یک شاگرد قدیمی است. دانیال اسماعیلی فر شاگرد سابق سرمربی پرسپولیس در تیم ذوب آهن اصفهان که از نظر یحیی گل محمدی بهترین مدافع راست ایران است. چشم سرمربی پرسپولیس دو سالی می شود که دنبال دانیال اسماعیلی فر است که در نیم فصل اول نیز به نوعی بهترین بازیکن سپاهان بوده اما با تیم اصفهانی قرارداد دارد.

باشگاه سپاهان که شایعات زیادی پیرامون جدایی ستاره‌هایش ازجمله دانیال اسماعیلی‌فر، شهریار مغانلو، سجاد شهباززاده، سروش رفیعی و ... پیش از شروع نقل و انتقالات زمستانی وجود داشته، در واکنش به نامه پرسپولیس برای جذب دو بازیکنی که اسامی آنها به‌صورت رسمی اعلام نشده، پاسخ منفی داده است.

سپاهانی‌ها علاوه بر اینکه دست رد به درخواست پرسپولیس برای جذب بازیکن از تیم اصفهانی داشته‌اند، در یک نامه جداگانه یک درخواست غیرمنتظره کرده‌اند. باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس عنوان کرده شرایط فروش سه ستاره مهم تیم ‌مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی را در نقل و انتقالات زمستانی را بگوید تا به‌نوعی با این درخواست، اقدامی تلافی جویانه از سرخ‌پوشان انجام داده باشد!

البته درخواست سپاهان شاید عجیب تر از نامه پرسپولیس باشد چرا که مهدی ترابی و وحید امیری کلیدی ترین بازیکنان چند سال اخیر پرسپولیس محسوب می شوند و امکان ندارد این باشگاه به دو ستاره ملی پوش خود اجازه جدایی یا تعویض با هر بازیکنی را بدهد!

بنابراین همان طور که از قبل هم پیش‌بینی می شد تبادل بازیکن بین دو باشگاه رقیب سپاهان و پرسپولیس فقط در حد نامه نگاری بوده و در همین سطح هم خواهد ماند!

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7473

  • عبدالله

    اصلا و ابدا بازیکنان تیم خودمون پرسپولیس خیلی هم عالین نیازی به معاوضه نیست

ارسال نظر