جانشین یامگا برابر هوادار مشخص شد

پنالتی زن اول استقلال در دو فصل اخیر، کوین یامگا بوده که به شکلی خاص پنالتی می زند و همواره هم ضربات خودش را تبدیل به گل می کند.

جانشین یامگا برابر هوادار مشخص شد

شنبه آینده استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم هوادار خواهد رفت. در این بازی رافائل داسیلوا و کوین یامگا برای استقلال بازی نخواهند کرد. این دو بازیکن با گرفتن اخطار در بازی قبل مقابل آلومینیوم اراک از این بازی محروم شدند تا بازی با تیم هوادار را از دست بدهند.

جالب آن که پنالتی زن اول استقلال در دو فصل اخیر، کوین یامگا بوده که به شکلی خاص پنالتی می زند و همواره هم ضربات خودش را تبدیل به گل می کند. شاید پرسش این باشد که درغیاب کوین یامگا، درصورت بدست آمدن پنالتی در دیدار با هوادار چه کسی پشت توپ خواهد ایستاد؟

خاطرتان باشد دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان در حالی با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید که مهدی قایدی زننده دو گل تیم با آرش رضاوند زننده گل اول استقلال که پاس گل دوم را به قایدی داد دچار جر و بحث شد. پنالتی که قایدی از دست داد و اعتراض رضاوند به باشوی استقلالی‌ها باعث درگیری لفظی این دو بازیکن شد که با ورود روزبه چشمی، روی موتا مربی و بیژن طاهری سرپرست تیم، ماجرا خاتمه یافت.

حالا شنیده می شود ارسلان مطهری نامزد اصلی زدن پنالتی احتمالی برابر تیم هوادار است. البته آرش رضاوند هم اگر به دلیل مصدومیت مُچ پا استراحت اجباری نکند، یک کاندیدای سمج برای نواختن پنالتی درغیاب کیون یامگا خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81864

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر