آمادگی این استقلالی برای مقابله با ساپینتو!

دو تیم استقلال و هوادار فردا از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر می‌روند.

آمادگی این استقلالی برای مقابله با ساپینتو!

شاهرخ بیانی، مربی هوادار در کنفرانس پیش از بازی با استقلال صحبت کرد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: به عنوان پیشکسوت جا دارد از سردار آجرلو مدیر پیشین استقلال تشکر کنم و به او خسته نباشید بگویم. استقلال را در آن بحران گرفتند و آرامش را به استقلال آوردند و من به عنوان پیشکسوت استقلال خوشحالم که این تیم به جایگاه خودش رسیده است.

مربی هوادار اضافه کرد: فردا همه می‌دانند بازی سختی با تیمی داریم که خودم همه جوانی‌ام را در آن تیم گذاشتم. تیمی دوست‌داشتنی و پرافتخار است. هوادار تیم جوانی است و می‌دانیم از بچه‌ها چه می‌خواهیم و می‌دانیم که بازی سختی است‌. آماده شدیم برای بازی فردا خوب باشیم.

او در مورد اینکه آیا شیوه هوادار هم مانند تیم‌های دیگر دفاع اتوبوسی است یا خیر گفت: من نزدیک دو سال است کنار ساکت الهامی هستم و تفکرش فوتبال زیبا است. همیشه هم در ابتدای قراردادش می‌گوید یک زمین صاف به من بدهید. اصلا دنبال فوتبال اتوبوسی و کثیف نیستیم. بچه‌های‌مان را آماده می‌کنیم که فوتبال بازی کنند و لذت ببرند. ده بازی هوادار را دیدید، شاید یکی، دو بازی را بد باختیم اما در آمار مالکیت توپ و تعداد پاس‌های‌مان خوب بوده است. انشاالله فردا همه یک بازی خوب ببیند.

بیانی در مورد اینکه ساکت الهامی مقابل استقلال موفق بوده گفت: ما جلوی استقلال تابحال نباختیم. در نساجی دو بازی کردیم و جام حذفی را هم بردیم. با این استقلال هم قبل از لیگ یک بازی دوستانه در زمین دستگردی کردیم. من خوشحالم با کسی کار می‌کنم که فوتبال را خوب می‌داند و خیلی خوب تیم‌های رو به رو را آنالیز می‌کند و نفر به نفر تیم‌ها را می‌شناسد. ما می‌دانیم نقطه ضعف و قوت استقلال کجاست و روی آنها کار کردیم. اصلا نمی‌ترسیم، فوتبال باید زیبایی داشته باشد. فوتبال ایران خیلی نزدیک به هم است؛ از نظر پولی فرق دارد یعنی یک باشگاه ۴۰۰ میلیارد هزینه می‌کند و یک تیم ۳۰ میلیارد ولی از نظر من که ۲۰سال بازی کردم خیلی نزدیک است.

بیانی راجع به عزت پورقاز گفت: من جا دارد از کاپیتان تیم‌مان آقای پورقاز تشکر کنم. این آخرین بازی است که آقای کی‌روش می‌تواند او را ببیند. ایشان یکی از بهترین دفاع وسط‌های فوتبال ایران است. قبلا در سپاهان خیلی به او فشار نمی‌آمد ولی اینجا ما به او ایمان داریم. انشاالله آقای کی‌روش هم یک نگاه خوشگل به او کند که در جام جهانی در تیم ملی باشد.

او ادامه داد: ما جلوی تیم‌های بزرگ هم دفاعی بازی نمی‌کنیم و به دفاع فشار می‌آید. تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که به آنها باختیم هم از لحاظ بازیکن هم از نظر مربی سطح‌شان خیلی بالاست و اگر هم گل خوردیم روی اشتباهات سهوی بوده است. ما بازهم همان فوتبال تهاجمی را بازی می‌کنیم و نمی‌ترسیم. یا می‌بریم یا می‌بازیم تا تماشاگر لذت ببرد‌.

او در مورد داوری‌ها و بیانیه باشگاه‌شان در این خصوص بیان کرد: ما از نظر داوری خیلی لطمه خوردیم، بالاخره اشتباهات داوری هم هست و جزوی از فوتبال است‌. ما می‌خواهیم که زودتر VAR بیاید و این صحبت‌ها قطع شود. از داوری فردا نگران نیستیم و جا دارد از تیم داوری فردا هم تشکر کنم.

منبع: صد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49583

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر