ماجرای سرخ یک بلیت رایگان که پولی شد!

قرار بود بلیت بازی نساجی و آلومینیوم، بلیت به‌صورت رایگان تقدیم هواداران تیم سرخ‌پوش مازندران شود.

ماجرای سرخ یک بلیت رایگان که پولی شد!

در حالی که باشگاه نساجی اعلام کرده بود بلیت دیدار برابر آلومینیوم رایگان است اما تماشاگران برای این بازی باید ۱۰ هزار تومان پرداخت کنند.

ایزد سیف‌الله پور، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران روز سه‌شنبه «۲۲ فروردین ماه» اعلام کرده بود با توجه به تغییرات کادر فنی و بازی حساس مقابل آلومینیوم اراک، با لطف مالک و موافقت هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفته شد بلیت این دیدار به‌صورت رایگان تقدیم هواداران شود.

اعلام رایگان بودن بلیت بازی نساجی و آلومینیوم اگرچه خوشحالی هواداران را بدنبال داشت، اما این خوشحالی خیلی دوام نیافت و اعلام شد قیمت بلیت این بازی برای هر نفر ۱۰ هزار تومان است.

روابط عمومی باشگاه نساجی در این باره گفت با توجه به اینکه از سوی مدیریت باشگاه بلیت دیدار پیش‌رو کاملاً رایگان اعلام شده بود، عوامل اجرایی برگزاری بازی طی جلسه‌ای عنوان داشتند به‌دلیل ثبت هویت فردی هواداران در سامانه الکترونیکی و خدمات شرکت پشتیبان هر هوادار باید مبلغ ۱۰ هزار تومان واریز کند.

لازم به ذکر است که حتی ریالی از این مبلغ به باشگاه نساجی نخواهد رسید و صرفاً این مبلغ، کارمزدی است که شرکت پشتیبان فروش بلیت الکترونیکی دریافت می‌کند.

برخی باشگاه‌های ایران مانند باشگاه سپاهان دارای سایت اختصاصی خرید بلیط هستند و عوامل خود باشگاه مسئولیت ورود هواداران را برعهده دارند اما باشگاه نساجی دارای سایت اختصاصی نیست و مجبور به استفاده از خدمات پیمانکار معرفی شده از سوی فدراسیون جهت فروش بلیط می‌باشد.

نساجی مازندران و آلومینیوم اراک، از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت فردا ۲۰ جمعه در استادیوم شهید وطنی به دیدار هم می‌روند.

نساجی مازندران با ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم و آلومینیوم اراک با ۳۳ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی شانزده تیمی این مسابقات قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81824

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر