عجیب‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال مشخص شد

قائمشهری‌ها یکی از عجیب‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند. آن‌ها با وجود ضعف در خط دفاعی، یکی از قوی‌ترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارند. تیم مطهری که همواره در زمین هجومی بازی می‌کند، تاکنون توانسته ۱۸ گل به ثمر برساند و چهارمین تیم برتر لیگ از نظر گلزنی لقب گرفته است.

عجیب‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال مشخص شد

شاگردان حمید مطهری، در عین حال که دومین تیم ضعیف لیگ در آمار دریافت گل هستند، یکی از بهترین خطوط حمله را نیز در اختیار دارند.

قائم‌شهری‌ها در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس متحمل شکست سنگینی شدند. آن‌ها از حریف خود ۵ گل دریافت کردند تا با یک آمار ضعیف در خط دفاع نیم فصل را به پایان برسانند.

شاگردان مطهری با دریافت ۲۰ گل پس از نفت مسجدسلیمان دومین خط دفاع ضعیف لیگ لقب گرفتند. حمید مطهری باید در نیم فصل فکری به حال خط دفاع تیمش کند و به دنبال ترمیم نقاط ضعف تیمش باشد. ادامه این روند آسیب زیادی را در نیم فصل دوم به این تیم وارد خواهد کرد.

قائمشهری‌ها یکی از عجیب‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند. آن‌ها با وجود ضعف در خط دفاعی، یکی از قوی‌ترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارند. تیم مطهری که همواره در زمین هجومی بازی می‌کند، تاکنون توانسته ۱۸ گل به ثمر برساند و چهارمین تیم برتر لیگ از نظر گلزنی لقب گرفته است. در جدول گلزنان لیگ برتر حامد شیری و ایوب کلانتری ۴ گله و کریم اسلامی ۳ گله هستند و همواره امید گلزنی قائمشهری‌ها بوده اند.

حمید مطهری پس از شکست مقابل استقلال از چند بازیکن تیمش انتقاد کرد و در رابطه با فلسفه تیمش صحبت کرد. او در این رابطه عنوان کرد: شاید این فلسفه بی‌احتیاطی است اما این فلسفه من است و من دوست دارم تیمم به این شکل بازی کند و رو به جلو باشد و بازی لذت‌بخشی ارائه دهیم. شما بازی ما را مقابل تراکتور ببینید و در ادامه بازی ما را مقابل پرسپولیس نگاه کنید.

سرمربی نساجی همچنین بیان کرد: درست است که در خانه بهتر نتیجه گرفتیم اما تفکر من اینطور نیست که استراتژی تیم در داخل و خارج از خانه متفاوت باشد. استراتژی من همیشه رو به جلو بودن است. مسئولیت این باخت بر گردن من است و تا جایی که بتوانم تیمم را درست و ترمیم می‌کنم.

نساجی تا پایان نیم فصل ۵ پیروزی، ۵ تساوی و ۵ شکست را به ثبت رسانده و عملکرد با ثباتی نداشته است. باید دید در ادامه لیگ نساجی می‌تواند نقاط ضعف خود در خط دفاعی را برطرف کند و در خط حمله روند رو به رشدی را به ثبت برساند یا خیر.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65048

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر