لیونل مسی اشک آرژانتینی ها را درآورد

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، ساعاتی قبل پیامی پر احساس برای هواداران تیم ملی کشورش در جشن قهرمانی این تیم در خاک آرژانتین فرستاد.

لیونل مسی اشک آرژانتینی ها را درآورد

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، ساعاتی قبل پیامی پر احساس برای هواداران تیم ملی کشورش در جشن قهرمانی این تیم در خاک آرژانتین فرستاد.

تیم ملی آرژانتین صبح امروز در دیداری دوستانه میزبان پاناما بود و موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی توانست گل دوم تیمش را در دقیقه ۸۹ وارد دروازه حریف کند. این گل روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید تا این بازیکن بار دیگر توانایی‌هایش را در زمین فوتبال به نمایش گذاشته باشد.

اما این بازی از اهمیت خاصی برای تیم ملی آرژانتین برخوردار بود، چرا که جشن قهرمانی آنها در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش از این دیدار با حضور تماشاگرانی که در عرض چند دقیقه تمامی بلیت‌های این بازی را خریده و ورزشگاه را مملو از تماشاگر کرده بودند برگزار شد.

لیونل مسی اشک آرژانتین را درآورد

مسی که چهره اصلی این جشن بود و بارها از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه و هم تیمی‌ها و لیونل اسکالونی به صورت خاص و ویژه تمجید و تشویق شده بود، در این جشن بسیار احساساتی به نظر می‌رسید.

او با در دست گرفتن میکروفن و لمس دوباره جام قهرمانی که باعث شد همه بار دیگر ایستاده تشویقش کنند خطاب به کسانی که در ورزشگاه بودند و تمامی هواداران تیم ملی کشورش گفت: «می‌خواهم به خاطر تمام عشقی که به ما می‌دهید از شما تشکر کنم، نه فقط به خاطر این که قهرمان جهان شدیم، بلکه به خاطر محبتی که پیش از این به خاطر قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا به ما نشان دادید. ما گفته بودیم که تمام تلاش‌مان را برای کسب این جام به کار خواهیم گرفت.

من همیشه رویای این لحظه و جشن گرفتن با شما را می‌دیدم. با کشورم، آرژانتین. این که بتوانم جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را بالای سرم ببرم و به بزرگترین افتخار ممکن که همین قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی بود برسم.

می‌دانم که امروز، روز ماست و قرار است تمام بازیکنان قهرمان این روز را جشن بگیرند اما نمی‌خواهم هیچ یک از هم تیمی‌هایی که قبلا داشتم را فراموش کنم، بازیکنانی که همیشه اینجا بودند و ما تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این جام به کار گرفتیم و خیلی به فتح کوپا آمه‌ریکا و جام جهانی نزدیک بودیم آنها هم شایسته تمجید از سوی مردم آرژانتین هستند چون آنها هم تمام با تمام وجود برای پیراهن تیم ملی این کشور تلاش کردند.

 بیایید از این جشن لذت ببریم. زمان زیادی طول کشید که توانستیم بار دیگر این جام را فتج کنیم و نمی‌دانیم چقدر طول خواهد کشید که دوباره این اتفاق رخ دهد. امیدوارم که این بار زیاد طولانی نشود. این روند به ما نشان داد که فتح جام جهانی بسیار دشوار است و به اتفاقات بسیاری بستگی دارد، نه فقط داشتن گروه و تیمی خوب. قهرمانی گاهی به جزئیاتی بستگی دارد که ممکن است رسیدن به آنها آسان نباشد. پس بیایید از ستاره سوم لذت ببریم!»

لیونل مسی اشک آرژانتین را درآورد

هواداران آرژانتین در این لحظه فریادی از شادی کشیدند و بار دیگر نام این ستاره تاریخ فوتبال در سراسر ورزشگاه طنین انداز شد و همه ژست تعظیم به مسی را گرفتند تا به او ادای احترام کرده باشند.

مسی همچنین پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «این جشن زیبایی بود. می‌دانستیم که قرار است اینطور باشد. این لحظه خاصی بود و تا همیشه در یاد ما و تمام مردمی که اینجا بودند یا بیرون در ماندند خواهد ماند. عشق مردم آرژانتین همیشه باعث می‌شود خوشحال باشم. آمدن به آرژانتین و دریافت این همه عشق اتفاقی همیشگی بوده اما حالا به عنوان قهرمان جهان کاملا متفاوت است. توضیح دادن آن سخت است.

به پسرها گفته بودم و درباره اتفاقاتی که این روزها رخ می‌دهد با هم حرف زده بودیم. این که این روزها وقتی برای غذا خوردن می‌روم چه شرایطی پیش می‌آید. همه چیز خیلی سریع در حال رخ دادن است و به من زمان نمی‌دهد که بخواهم به این که قهرمان جهان بودن چه احساسی دارد فکر کنم. ما همیشه به اتفاقاتی که در پیش است فکر می‌کنیم، نه چیزهایی که پشت سر گذاشتیم اما وقتی زمان بگذرد، ارزش واقعی این اتفاق را درک خواهیم کرد.»

این ستاره آرژانتینی همچنین در گفتگوی اختصاصی با TyC Sports اظهار داشت: «در تمام طول این مسیر سختی‌های بسیاری کشیدیم. من شخصا بسیار ضربه خوردم و کار آسانی نبود. به یاد دارم که برای بازی به آرژانتین آمدم و لحظات سختی را سپری کردم چون شریاط خوب نبود. به چند باری که در فینال‌های کوپا و جام جهانی شکست خوردم فکر می‌کنم که به خاطر جزئیات کوچکی نتوانستیم قهرمان شویم. حالا تمام چیزهایی که پشت سر گذاشتیم به دست فراموشی سپرده می‌شود چون دستاورد بزرگی داشتیم.

این اتفاقی است که برای من، برای این تیم و برای بازیکنان قبلی رخ داده است. همه چیز در دست خداست و او است که انتخاب می‌کند چه اتفاقی در چه لحظه‌ای رخ دهد و قرار بود که این قهرمانی به این شکل به دست بیاید. ما از این موفقیت لذت می‌بریم و پیش می‌رویم.»

مسی همچنین با گلی که در بازی برابر پاناما به ثمر رساند، موفق شد هشتصدمین گل دوران فوتبالش در عرصه باشگاهی و ملی را وارد دروازه حریفان کند و رکورد جدیدی را به نام خودش به ثبت برساند.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 78781

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر