ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

از ساعت 16:45 دقیقه یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران در مسیر قهرمانی با میزبانی پرسپولیس از سپاهان در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

ژوزه مورایس با غیبت یکی از بازیکنان اصلی خود به تهران سفر کرده و سایر ستاره‌های این تیم در دسترس قرار دارند.

از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران در مسیر قهرمانی با میزبانی پرسپولیس از سپاهان در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. چند روز پیش این دو تیم در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند و طلایی‌پوشان اصفهانی در شرایطی با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب پرسپولیس شدند که مورایس تغییرات قابل توجهی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود؛ تغییراتی که جواب ندادند و احتمالا سرمربی باتجربه سپاهان از درس‌های این مسابقه برای پیروزی در تهران استفاده خواهد کرد.

با هم در ادامه این مطلب مروری داریم بر ترکیب احتمالی سپاهان در چارچوب هفته ۲۳ رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم:

*خط دروازه و دفاع: بدون تغییر

در این منطقه از زمین نیازمند مانند همیشه در چارچوب خواهد بود. رامین و زکی‌پور مدافعین چپ و راست هستند و در دفاع مرکزی هم نیلسون جونیور و محمد دانشگر بازی خواهند کرد.

*مثلث میانی؛ درس گرفتن از اشتباهات گذشته

یکی از مهم‌ترین تغییرات مورایس در دیدار جام حذفی بیرون گذاشتن محمد کریمی از ترکیب اصلی بود. این بازیکن بار دیگر پس از مصاف مقابل سرخ‌ها به ترکیب بازگشته و در کنار مسعود ریگی، نقشی کلیدی در پیاده سازی تاکتیک مورد نظر مورایس دارد. بازیکن سوم این بخش از زمین هم از میان فرناندز، علی‌محمدی، یاسین سلمانی، محمد قربانی یا امید نورافکن انتخاب خواهد شد؛ تصمیمی سخت و البته بسیار مهم که با توجه به استراتژی مورد نظر کادر فنی سپاهان برای ایجاد تعادل میان فاز جنگندگی و خلاقیت تیم اتخاذ خواهد شد.

*مثلث هجومی با یک غایب

محمد علی‌نژاد تنها غایب سپاهان در مصاف با پرسپولیس به شمار می‌رود که به دلیل مصدومیت شانس حضور در حساس ترین مسابقه فصل سپاهان را از دست داده است. با این حال مثل همیشه فرشاد احمدزاده در پست وینگر راست بازی خواهد کرد و شهریار مغانلو هم مهاجم هدف تیم در مصاف با سرخپوشان است. ابهام این منطقه از زمین هم انتخاب بازیکن در پست وینگر چپ است که مورایس باید از میان بازیکن که نورافکن، کاتاتائو و کامسوبا هستند، یکی را برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب کند.

با توجه به موارد مطرح شده می‌توان ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس را به شرح زیر تصور کرد:

پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو.

منبع: ورزش3

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76788

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر