خبر خوش برای سپاهان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ساعتی پس از انتشار حکم دیدار پرسپولیس و سپاهان در رأی خود تجدید نظر کرد.

خبر خوش برای سپاهان

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ساعتی پس از انتشار حکم دیدار پرسپولیس و سپاهان در رأی خود تجدید نظر کرد.

ساعاتی پیش بود که سایت رسمی فدراسیون فوتبال صبح بازی سپاهان مقابل هوادار احکام دیدار مرحله یک هشتم نهایی این تیم برابر پرسپولیس را اعلام نمود. بر این اساس ضمن جرایم نقدی‌ای که برای باشگاه اصفهانی در نظر گرفته شده است، محمد کریمی و یاسین سلمانی نیز با دو جلسه محرومیت مواجه شدند که یک جلسه آن قطعی اعلام شد.

این رأی اینطور انشاء شده بود: «طبق آنچه در این رأی آمده است: محمد کریمی و یاسین سلمانی، بازیکنان تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه هر کدام دو جلسه محرومیت از همراهی تیم که یک جلسه آن به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد و هر کدام ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.»

دو ملی‌پوش سپاهان محروم شدند

با این حال بلافاصله فدراسیون فوتبال محرومیت محمد کریمی را با توجه به تماسی که محمدرضا منصوری با کمیته انضباطی داشته، پاک کرده است.

در واقع علت بخشیده شدن محمد کریمی این است که محمدرضا منصوری کمک داور مسابقه پس از اقدام به شوت کریمی در پایان مسابقه به سمت این داور، با صحبت‌های محمد کریمی در رختکن داوران غیرعمد تشخیص داده شده است و این موضوع توسط کمک داور مسابقه به اطلاع کمیته انضباطی رسانده شده و با این وصف مورایس می‌تواند از این بازیکن در مصاف برابر هوادار استفاده کند.

محرومیت یاسین سلمانی و جرایم نقدی سپاهان و پرسپولیس طبق رأی اعلام شده همچنان برقرار است و کادر فنی سپاهان در مصاف با شاگردان ساکت الهامی که امروز از ساعت ۱۸ در نقش جهان برگزار خواهد شد، هافبک خلاق خود را در اختیار نخواهد داشت.

منبع: ورزش3

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75849

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر