حمید استیلی سایپایی شد

باشگاه سایپا به دنبال قطع همکاری با محمود فکری، از حمید استیلی دعوت به همکاری کرد. حمید استیلی مدیر فنی سایپا شد. در پی برکناری محمود فکری از سرمربیگری تیم سایپا و انتخاب مهدی حسینی نسب به عنوان سرمربی جدید این تیم، مدیرعامل باشگاه سایپا با صدور حکم جداگانه ای حمید استیلی را به عنوان مدیر فنی جدید سایپا معرفی کرد. مهدی حسینی نسب در راه آهن دستیار حمید استیلی بود و این دو علاوه بر راه آهن، در کادر فنی ملوان بندرانزلی نیز با یکدیگر سابقه همکاری داشتند. رابطه محمود فکری و حسینی پور مدیرعامل باشگاه سایپا طی هفته های گذشته سرد شده بود و سرانجام همان گونه که توقع می رفت، طرفین به مرحله قطع همکاری رسیدند. سایپا با ۳۸ امتیاز و با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به تیم اول جدول، در رده دوم جدول رقابتهای لیگ آزادگان قرار دارد

حمید استیلی سایپایی شد

 باشگاه سایپا به دنبال قطع همکاری با محمود فکری، از حمید استیلی دعوت به همکاری کرد.

در پی برکناری محمود فکری از سرمربیگری تیم سایپا و انتخاب مهدی حسینی نسب به عنوان سرمربی جدید این تیم، مدیرعامل باشگاه سایپا با صدور حکم جداگانه ای حمید استیلی را به عنوان مدیر فنی جدید سایپا معرفی کرد.

مهدی حسینی نسب در راه آهن دستیار حمید استیلی بود و این دو علاوه بر راه آهن، در کادر فنی ملوان بندرانزلی نیز با یکدیگر سابقه همکاری داشتند.

رابطه محمود فکری و حسینی پور مدیرعامل باشگاه سایپا طی هفته های گذشته سرد شده بود و سرانجام همان گونه که توقع می رفت، طرفین به مرحله قطع همکاری رسیدند.

سایپا با ۳۸ امتیاز و با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به تیم اول جدول، در رده دوم جدول رقابتهای لیگ آزادگان قرار دارد

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75793

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر