دزد به مجیدی زد | گاو صندوق فرهاد به سرقت رفت

شب گذشته منزل فرهاد مجیدی مورد سرقت قرار گرفت.

دزد به مجیدی زد | گاو صندوق فرهاد به سرقت رفت

منزل فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شب گذشته مورد دستبرد سارقین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: فرهاد به آجورلو اسم داد | رونمایی مجیدی از بمب زمستانی استقلال

 در اتفاقی عجیب، شب گذشته سارقان با ورود به خانه فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گاو صندوق او را که اموال شخصی‌اش را در آن نگهداری می‌کرد، به سرقت بردند که نحوه رخ دادن این دزدی نیز از نکات قابل توجه ماجرا است.

فرهاد مجیدی که در یک خانه دو طبقه ویلایی به همراه مادرش زندگی می‌کند، شب گذشته منزل خود را ترک کرده و به طبقه بالا رفته تا به مادرش سر بزند که در بازگشت بعد از دقایقی کوتاه، ناگهان متوجه سرقت گاو صندوقی می‌شود که در آن اموال شخصی و اوراق بهادار خود را نگه می‌داشته است.

این سرقت عجیب، سریع و باورنکردنی با حضور نیروی انتظامی و صورت جلسه کردن وضعیت موجود همراه شده و ماموران انتظامی به دنبال کشف سارقین منزل سرمربی استقلال خواهند بود.

از میزان خسارتی که در این سرقت به مجیدی وارد شده اطلاع خاصی نداریم، اگرچه به نظر می‌آید خسارت سنگینی متوجه سرمربی استقلال باشد. در عین حال  دزدیده شدن گاو صندوق از داخل منزل، از آن اتفاقات عجیبی است که کمتر شنیده بودیم./ ورزش سه

آخرین جزئیات درباره سرقت از خانه فرهاد مجیدی | در گاو صندوق سرمربی استقلال چقدر پول بود؟ | فیلم‌های ضبط شده چه اطلاعاتی در اختیار کارآگاهان قرار داد؟

پلیس پایتخت در تعقیب۲ سارقی است که بامداد دیروز به خانه سرمربی تیم استقلال دستبرد زدند و ۶۰هزار درهم سرقت کردند.ظهر دیروز فرهاد مجیدی که از شب قبل به منزل مادرش رفته بود هنگام بازگشت به خانه‌اش متوجه دستبرد سارقان به آنجا شد.

درهای خانه‌ ویلایی او تخریب شده و اثاثیه‌اش کاملا به هم ریخته بود. در ادامه مشخص شدکه گاوصندوق او هدف سرقت قرار گرفته و حدود ۶۰هزار درهم از داخل آن سرقت شده است. با گزارش ماجرا به پلیس، مأموران کلانتری نیاوران در خانه مربی معروف حاضر شدند.

در گام نخست فیلم دوربین‌های مداربسته مورد بازبینی قرار گرفت و معلوم شد که سارقان ۲ نفر بودند.

آنها درحالی‌که ماسک به‌صورت داشتند، پس از تخریب در وارد خانه شده و پس از جست‌وجو گاوصندوق را پیدا و با مهارت تمام در آن را باز کرده و دست به سرقت زده بودند. آنطور که فیلم‌ها نشان می‌داد سارقان حدود ساعت یک بامداد وارد خانه شده و دقایقی بعد آنجا را ترک کرده بودند.

با این اطلاعات هم‌اکنون تیم ویژه‌ای تحقیقات را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کرده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7453

ارسال نظر