ستاره یاغی استقلال با فرهاد به توافق نرسید | بمب مجیدی خنثی شد

فرهاد مجیدی که با درخواست گلر استقلال برای جدایی مواجه شده است، احتمالا باید در لیست نقل‌و‌انتقالات زمستانی این تیم تغییراتی بدهد.

ستاره یاغی استقلال با فرهاد به توافق نرسید | بمب مجیدی خنثی شد

رشید مظاهرى هفته گذشته نامه‌اى را به باشگاه استقلال و سازمان لیگ ارسال کرده و در خصوص دریافت نکردن بخشى از مبلغ قرارداد خودش هشدار داده که طبق قانون هشدار قبل از فسخ قرارداد محسوب مى‌شود.

بیشتر بخوانید: استقلالی یاغی در راه پرسپولیس | یحیی گل محمدی از بمب زمستانی رونمایی کرد

رشید مظاهری می‌بایست تا پایان بازی‌های نیم فصل ۴۰ درصد از باشگاه دریافت می‌کرده، که با پیگیری‌ها این دروازه‌بان تنها ۲۵ درصد دریافتی داشته و ۵ درصد جریمه نقدی برای او در نظر گرفته شده و اکنون او ۱۰ درصد از باشگاه طلبکار است.

بیشتر بخوانید: مجیدی این بازیکن را به سرخ‌پوشان می‌دهد؟ | پیشنهاد ۱۰ میلیاردی برای ستاره یاغی استقلال

بنابراین تا تاریخ ۲۳ دی که آخرین بازی نیم فصل استقلال محسوب می‌شود، آبی‌ها فرصت دارند تا سقف ۴۰ درصد این بازیکن را تکمیل کنند. به این ترتیب تا ۳۰ روز آینده باشگاه استقلال فرصت دارد تا ۱۰ درصد دیگر طلب او را بپردازد. رشید مظاهری با دریافت بخش دیگری از مطالباتش از باشگاه استقلال حق فسخ یک طرفه را ندارد اما اگر این امر تا ۲۳ بهمن انجام نشود در آن صورت مظاهری می‌تواند از استقلال شکایت کند.

رشید مظاهری که پیش از این به یک بازیکن نیمکت نشست تبدیل شده، به نزدیکانش گفته که به زودی قراردادش را جهت جدایی از جمع آبی پوشان در سازمان لیگ فسخ می کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7404

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر