وزیر ورزش به کما رفت

زیر ورزش و جوانان به خواب مصنوعی فرورفت.

وزیر ورزش به کما رفت

بامداد شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱، «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان به همراه تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت که به تشخیص پزشکان بیمارستان شهید باهنر کرمان امکان ترخیص موقت از بیمارستان را داشتند، به تهران منتقل شدند تا ادامه روند درمان این افراد در یکی از مراکز درمانی در تهران پیگیری شود.

در حال حاضر کادر درمان حمید سجادی، به منظور پیشبرد هرچه بهتر امور درمانی، وزیر ورزش و جوانان را به خواب مصنوعی فروبردند.

بیشتر بخوانید: ویدئوی جدید از داخل کابین بالگرد حامل وزیر ورزش قبل از سقوط + فیلم

بالگرد حامل وزیر ورزش، عصر پنج‌شنبه (4 اسفندماه 1401) هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت کرمان سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند. حمید سجادی در نتیجه سانحه بالگرد دچار خونریزی مغزی شد و اسماعیل احمدی مشاور وزیر مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان نیز که در بالگرد حامل وزیر ورزش حضور داشت، در این سانحه جان باخت.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز یکی دیگر از مصدومان این سانحه بود که امروز عمل جراحی کرد.

صادقی فر پزشک معالج او اظهار کرد: علی جوادی از ناحیه گردن، ساق و ریه دچار آسیب دیدگی است که امروز عمل جراحی بر روی ناحیه گردن موفقیت آمیز انجام شد و امیدوارم نیاز به عمل جراحی دیگری نداشته باشد. همچنین برای ساق شان نیز فیکساتور قرار دادیم، اگر شرایطشان مساعد باشد شاید از بیمارستان مرخص شود.

او در پایان افزود: حمید سجادی در حال حاضر در بخش مراقبت‌های های ویژه بستری است و چون ریسک عفونت او بالاست، فعلا ممنوع الملاقات هستند.

وزیر ورزش به خواب مصنوعی فرورفت

فرهیختگان نوشت: آرش فرهادیان، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفته شد، حمید سجادی، وزیر ورزش به همراه محسن معتمدکیا و روحانی، از تیم تشریفات شب گذشته (جمعه 5 اسفندماه 1401) به تهران منتقل شدند و در حال حاضر در یکی از مراکز درمانی تهران مشغول مداوا هستند.

او اظهار داشت: البته به دلیل شدت صدمات، وزیر ورزش در خواب مصنوعی است تا روند درمان به خوبی طی شود.

رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: از مردم و ملت شریف ایران درخواست داریم تا همچنان با دعای خیر خود، خادمان ورزش ایران را حمایت کنند تا انشالله هر چه زودتر به کانون گرم خانواده و جامعه ورزش باز گردند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 74448

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر