سرمربی تیم فوتسال زنان انتخاب شد

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شد.

سرمربی تیم فوتسال زنان انتخاب شد

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شد.

بنابراعلام فدراسیون فوتبال، با حکم مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان منصوب شد.

تیم ملی فوتسال زنان ایران برای حضور در رقابت‌های کافا ۲۰۲۳ باید آماده شود، مسابقاتی که از ۵ تا ۱۱ بهمن‌ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان قرار است برگزار شود.

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا از عنوان قهرمانی خود در کافا دفاع کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از انتخابش از سوی رئیس فدراسیون فوتبال گفت:با توجه به فرصت اندکی که داریم سعی خواهیم کرد تا برترین‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت و با فرصت ۳ روزه‌ای که داریم تمرینات هماهنگی و اماده سازی خود را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: پس از مسابقات لیگ و از روز یکم بهمن ماه، ۲۰ بازیکن جوان و با تجربه را به اردو دعوت کرده و در نهایت روز ۴ بهمن ماه به ازبکستان اعزام می‌شویم.

سلیمانی در پایان گفت:امسال ازبک‌ها میزبان تورنمنت ۲۰۲۳ کافا هستند. بدون شک تورنمنت بسیار خوبی برای محک خوردن بازیکنان خواهد بود. ازبکستان تیم محکم و خوبی دارد و طبق اطلاعاتی که دارم، این تیم از ۴ هفته گذشته در اردو بوده و تمرینات خود را برگزار میکند. بدون شک بازی آسانی برابر تیم ازبکستان نخواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66564

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر