ماجرای درگیری جنجالی مهدی ترابی | چه حرفی زده شد؟+عکس

در دقیقه ۵۸ بازی پرسپولیس - نساجی بین مهدی ترابی و احمد موسوی بگومگویی شکل می‌گیرد که منجر به دادن کارت زرد به هر دو بازیکن شد. شواهد نشان می‌دهد موسوی آغازکننده این درگیری بوده و به ترابی به دلیل اعتقاداتش توهین زشتی انجام می‌دهد.

ماجرای درگیری جنجالی مهدی ترابی | چه حرفی زده شد؟+عکس

پرسپولیس امروز بازی جذابی را ارائه داد و با فرصت طلبی و بازی سرعتی پنج گل به ثمر رساند. یکی از ستاره‌های این بازی هم مهدی ترابی بود که پاس گلی فوق العاده به دانیال اسماعیلی‌فر داد.

در حالی که همه چیز برای سرخ‌ها خوب پیش می‌رفت و حتی با آن روند می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند دعوای مهدی ترابی و احمد موسوی که منجر به اخراج شماره ۹ قرمزها شد، جریان بازی در دقایق پایانی را تحت‌تاثیر قرار داد.

ترابی که در بازی بسیار عصبانی شده بود واکنش آرامی به این جنجال در پاسخ به سؤال خبرنگار ما داشت. او گفت: «معذرت می‌خواهم. بالاخره فوتبال است و اتفاق، ببخشید.»

واکنش ها به درگیری جنجالی مهدی ترابی و بازیکن نساجی!

 

مهدی ترابی موسوی

احمد موسوی پس از شکست ۵ بر یک نساجی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: از نتیجه راضی نیستیم و خوب هم بازی نکردیم. پرسپولیس خوب بازی کرد و نتیجه هم گرفت. به این تیم تبریک می‌گویم

وی در مورد صحنه درگیری خود با مهدی ترابی که سبب اخراج بازیکن پرسپولیسی شد، گفت: همه چیز واضح و مشخص بود. داور بازی هم دید.

مدافع تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه ترابی مدعی شده حرفی به موسوی نزده است،‌ گفت: پس چرا اخراج شد؟ مگر می‌شود چیزی نگوید و اخراج شود؟ می‌توانید از داور بپرسید. حتما چیزی گفته و داور هم شنیده است. همه چیز مشخص بود. نمی‌دانم برخی‌ها چه مصونیتی دارند که می‌توانند در زمین بازی چنین حرف‌هایی بزنند. زمین حرمت دارد و ما هم ورزشکار هستیم. هر فحاشی بخواهند می‌کنند، داور هم آن صحنه را دید. داور فحاشی ترابی را شنید و دوست دارم گزارشش را هم ببینم تا مشخص شود چه اتفاقاتی می‌افتد.

موسوی در مورد دلیل درگیری‌اش با ترابی گفت: یک درگیری فوتبالی بود. فیلم بازی را ببینید تا بفهمید چه کسی شروع کرد.

واکنش یحیی گل محمدی

 واکنش سرمربی پرسپولیس به این درگیری  اینطور است:سرمربی پرسپولیس درباره اخراج مهدی ترابی گفت: فکر می‌کنم در آن صحنه،‌ یک درگیری لفظی پیش آمد و می‌شد این بخش را مدیریت کرد تا به اینجا نرسد و به بازیکن کارت قرمز داده شود.

به نظر من صحنه‌ای نبود که کارت قرمز داشته باشد و می‌شد با مدیریت بهتری روی این صحنه داشت اما فشار بازی زیاد بود.

فشار روی داوری زیاد است و من به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

همچنین ایرنا در مورد علت احتمالی درگیری نوشته: شواهد نشان می‌دهد موسوی آغازکننده این درگیری بوده و به ترابی به دلیل اعتقاداتش توهین زشتی انجام می‌دهد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64627

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر