ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر از ساعت ۱۶امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی است. اگر پرسپولیس در این مسابقه پیروز شود، تکلیف قهرمانی نیم‌فصل را به آسان‌ترین شکل ممکن مشخص خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

پرسپولیس امروز درصورت بردن نساجی، قهرمان نیم‌فصل خواهد شد اما رقبا امیدوارند پرسپولیسی‌های سابق سد راه این تیم شوند.

پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر از ساعت ۱۶امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی است. اگر پرسپولیس در این مسابقه پیروز شود، تکلیف قهرمانی نیم‌فصل را به آسان‌ترین شکل ممکن مشخص خواهد کرد.

اما استقلال و گل‌گهر چشم‌انتظار این هستند که قهرمان فصل گذشته جام‌حذفی دست به کاری بزرگ بزند و پرسپولیس را در تهران ببرد. جدال پرسپولیس با نساجی انگار مصاف سرخپوشان با تیم دوم خودشان است. سرمربی نساجی، دستیار سال گذشته یحیی است و در ترکیب این تیم هم علی شجاعی، محمد شریفی و علیرضا ابراهیمی ۳پرسپولیسی فصل گذشته بازی می‌کنند. اگر به لیست کردن پرسپولیسی‌های سابق و اسبق علاقه‌مند باشید، می‌توان نام علیرضا حقیقی را هم به این لیست اضافه کرد. نساجی هفته گذشته با بردن تراکتور به ۳هفته ناکامی خودش در کسب پیروزی خاتمه داد و پرسپولیس هم بعد از ۲مساوی متوالی، هفته قبل گل‌گهر را شکست داد. پس مطهری و گل‌محمدی در بهترین شرایط به همدیگر رسیده‌اند.

شیخ دیاباته، امید عالیشاه و دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل مصدومیت شانس زیادی برای حضور در ترکیب پرسپولیس ندارند.

کادر فنی پرسپولیس برای این آخرین بازی قرمزهای پایتخت در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر احتمالا از نفرات زیر استفاده می‌کند:

بیرانوند ستاره بی‌چون و چرای پرسپولیسی‌ها در این فصل همچنان بدون جانشین در درون دروازه خواهد ایستاد و احمد گوهری ذخیره ستاره سرخ‌هاست.

گولسیانی و مرتضی پورعلیگنجی نفرات اصلی یحیی گل‌محمدی در دفاع میانی هستند و در کنار آنها علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی به میدان خواهد رفت اما در دفاع راست وضعیت سرخ‌ها تغییر می‌کند و وحدت هنانوف باوجود درخشش در بازی هفته گذشته مقابل گل‌گهر به احتمال فراوان در این پست به بازی گرفته خواهد شد هرچند که سیامک نعتی هم می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

سینا اسد بیگی که هفته گذشته بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی برگشته بود درخشش خیره‌کننده‌ای از خود نشان داد و یکی از زیباترین گل‌های لیگ را با شوتی از راه دور به ثمر رساند. با این اوصاف اسدبیگی احتمالا در کنار میلاد سرلک، سعید صادقی و وحید امیری جزو نفرات اصلی پرسپولیس در خط میانی باشد.

محمد عمری یکی از ستاره‌های پرسپولیس در بازی هفته گذشته به احتمال فراوان در این دیدار هم بطور ثابت از ابتدا در ترکیب قرار خواهد گرفت و با مهدی ترابی بار خط حمله پرسپولیس به دوش این دو نفر خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64475

ارسال نظر