ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس کرمان/ حریف سرسخت یحیی

در آستانه مسابقه امروز در لیگ برتر بین پرسپولیس و مس، سرسخت‌ترین حریف یحیی نه مس کرمان، که ویروس کرونا خواهد بود! یحیی بعد از مثبت‌شدن تست کرونا، نمی‌تواند تیمش را این هفته همراهی کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس کرمان/ حریف سرسخت یحیی

تیم پرسپولیس امروز در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر میزبان مس کرمان است.

در آستانه مسابقه امروز در لیگ برتر بین پرسپولیس و مس، سرسخت‌ترین حریف یحیی نه مس کرمان، که ویروس کرونا خواهد بود! یحیی بعد از مثبت‌شدن تست کرونا، نمی‌تواند تیمش را این هفته همراهی کند.

قرمزها بعد از ۲ برد متوالی، حالا قصد دارند با تثبیت صدرنشینی به تعطیلات بروند. شکست‌دادن مس کرمان، آنها را به‌تنهایی در صدر جدول لیگ برتر حفظ می‌کند. آخرین برخورد این دو باشگاه در لیگ برتر، ۹ سال قبل اتفاق افتاد. در آن جدال، پرسپولیسی‌ها ۶ بار دروازه حریف را باز کردند و یکی از بهترین بردهای لیگ برتری‌شان را با علی دایی جشن گرفتند. در آن مسابقه تلخ برای مس، فرزاد حسین‌خانی بازیکن این تیم بود. او حالا به‌عنوان سرمربی، مسی‌ها را به لیگ برتر آورده و یک تیم جوان را به مصاف رقبا فرستاده است؛ تیمی که با برد مهم هفته گذشته مقابل صنعت‌نفت آبادان، حالا روحیه خوبی روبه‌روی پرسپولیس خواهد داشت.

این نخستین بازی فصل سرخ‌ها به شمار می‌رود که این تیم هیچ مصدوم و محرومی ندارد. انتخاب کلیدی کادر فنی پرسپولیس برای این بازی، به خط حمله مربوط می‌شود. بعید نیست که سرخ‌ها با برنامه‌ای هجومی به استقبال این بازی بروند و در خط حمله، لوکادیا و دیاباته را به‌صورت همزمان در اختیار داشته باشند.

اما کادر فنی پرسپولیس ترکیب احتمالی زیر را برای این دیدار درنظر گرفته است:

علیرضا بیرانوند انتخاب اصلی سرخ‌ها درون دروازه خواهد بود.

گولسیانی و پورعلیگنجی در قلب دفاع به میدان خواهند رفت و در کنار آنها وحیدامیری در سمت چپ و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست خط دفاعی حضور خواهند داشت.

اما در خط میانی احتمال یک تغییر مهم و حضور میلاد سرلک به جای سینا اسدبیگی وجود دارد. هافبک سرخ ها بعد از مصدومیتی که داشت حالا شرایطش بهبود پیدا کرده است. کمال کامیابی نیا دیگر هافبک دفاعی سرخ ها خواهد بود و کمی جلوتر از او سروش رفیعی به میدان خواهد رفت.

سعید صادقی و مهدی ترابی هم همچنان دو وینگر پرسپولیس خواهند بود و لوکادیا هم به عنوان مهاجم نوک به میدان خواهد رفت. هر چند گفته می شود احتمال دارد سرخ ها در این بازی با دو مهاجم به میدان بروند و شیخ دیاباته جایگزین یکی از هافبک های پرسپولیس شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند - مرتضی پورعلی‌گنجی - گیورگی گولسیانی - وحید امیری - دانیال اسماعیلی‌فر - کمال کامیابی‌نیا - سروش رفیعی - میلاد سرلک - مهدی ترابی - سعید صادقی - یورگن لوکادیا.

 

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49448

ارسال نظر