مبارزه میان دو دروازه‌بان | سنگربان اول تیم ملی مشخص می‌شود؟

سیدحسین حسینی و علیرضا بیرانوند که در تیم ملی با هم روابط خوبی دارند، از این هفته جدال سخت خود در لیگ برتر را برای قهرمانی تیم‌های‌شان و نشان دادن عیارشان برای حفظ جایگاه خود در تیم ملی آغاز می‌کنند.

مبارزه میان دو دروازه‌بان | سنگربان اول تیم ملی مشخص می‌شود؟

سید حسین حسینی که فصل گذشته با ۱۷ کلین‌شیت موفق به کسب عنوان برترین دروازه‌بان فصل شد، امسال با ۴ کلین شیت در این فصل باید در مسابقه دربی با یکی از جدی‌ترین رقبای خود در مسیر دریافت دستکش طلایی لیگ بیست‌ودوم تلاش کند.

حسینی در یکی دو فصل اخیر جدی ترین رقیب علیرضا بیرانوند در تیم ملی بوده و حالا کنار بیرانوند، زوج برتر دروازه‌بانی ایران را تشکیل داده‌اند. بیرانوندی که در پرسپولیس به تمام موفقیت‌های داخلی دست یافت و لژیونر شد اما نتوانست خارج از ایران توانایی‌هایش را به خوبی نشان دهد و به لیگ برتر برگشت.

این دو نفر در جام جهانی هم بر سر حضور در ترکیب اصلی رقابت داشتند و حالا در ادامه لیگ برای قهرمانی‌ تیم‌های‌شان تلاشی دوچندان انجام خواهند داد. هر دو نفر در آمادگی بسیار بالایی به سر می‌برند و خط دفاعی تیم‌های‌شان هم از کیفیت مناسبی برخوردارند.

در حال حاضر بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی است و پرسپولیس هم در صدر قرار دارد اما نتیجه دربی و عملکرد هر دو می تواند در تغییر این وضعیت دخیل باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 60284

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر