انتقاد تند نایب قهرمان کشتی آزاد جهان از مسئولان کشور

محمد نخودی اظهار داشت: ما برای فوتبالیست‌ها احترام قائلیم و دوست‌شان داریم، اما مسئله‌ای که هست این برخورد تبعیض‌آمیز بین رشته‌های ورزشی ما را ناراحت کرده و باعث بی‌انگیزگی و دلشکستگی کشتی‌گیران شده است.

انتقاد تند نایب قهرمان کشتی آزاد جهان از مسئولان کشور

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید پولی که از فدراسیون کشتی بابت پاداش کسب مدال جهانی در بلگراد گرفته، حتی به خرید یک کتانی هم در بلگراد نرسیده است.

محمد نخودی با انتقاد از عدم حمایت عادلانه مسئولان از رشته‌های ورزشی اظهار داشت: ما برای فوتبالیست‌ها احترام قائلیم و دوست‌شان داریم، اما مسئله‌ای که هست این برخورد تبعیض‌آمیز بین رشته‌های ورزشی ما را ناراحت کرده و باعث بی‌انگیزگی و دلشکستگی کشتی‌گیران شده است.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی کشتی آزاد ایران باید طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر ماه ‌در جام‌جهانی آمریکا به مصاف حریفان برود، تصریح کرد: ما در آستانه اعزام به جام‌جهانی هستیم، انگار تیم یتیم است، کسی به ما سر نمی‌زند. توقع ما از دولتمردان این است که از کشتی حمایت کنند. مردم هم از ما در مورد این برخورد تبعیض آمیز سوال می‌کنند و ما هم جوابی نداریم.

این کشتی‌گیر جوان مازندرانی ادامه داد: اینکه به فوتبال برسند و جوایزشان به موقع پرداخت می‌شود ما را هم خوشحال می‌کند، به هر حال آنها هم زحمت می‌کشند ولی چرا به کشتی نمی‌رسند؟ چرا سهم کشتی اینقدر کم و ناچیز است درحالیکه بیشترین مدال‌ها و افتخارات را به دست می‌آورد؟

نخودی که در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ مدال نقره وزن ۷۹ کیلوگرم جهان را از آن خود کرد، گفت: بعد از کسب مدال در مسابقات، فدراسیون به ما ۲۰۰ یورو پاداش می‌دهد، چرا باید میزان پاداش فوتبالیست‌ها اینقدر با ما تفاوت داشته باشد؟ فدراسیون با توجه به بودجه‌ای که دارد توانش برای پاداش همین رقم است. من در مسابقات جهانی بلگراد، بعد از مدالم ۲۰۰ یورو پاداش گرفتم که ۵۰ یورو هم روی آن گذاشتم و توانستم یک کتانی بخرم! یعنی پاداش مدال جهانی‌ام حتی به اندازه یک کتانی هم نشد.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57910

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر