طرح موذیانه قطر علیه ایران در جام جهانی 2022

قرار است هزینه‌های پرواز و اقامت 80 هوادار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ولز توسط قطر پرداخت شود. آنها همچنین روزانه 60 پوند دریافت می‌کنند. پرواز این دسته از هواداران خاص جام جهانی 2022 به قطر برای 26 آبان برنامه‌ریزی شده است.

طرح موذیانه قطر علیه ایران در جام جهانی 2022

۸۰ هوادار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ولز به صورت رایگان راهی کشور میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۲ خواهند شد.

۸۰ تماشاگر فوتبال از کشورهای انگلیس و ولز در ازای انتشار اطلاعات مثبت از جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر در شبکه‌های اجتماعی به صورت رایگان میهمان این رقابت‌ها خواهند شد.

چمپیونات به عنوان معتبرترین خبرگزاری ورزشی روسیه این کار قطر برای میزبانی رایگان از هواداران فوتبال سراسر جهان در جام جهانی ۲۰۲۲ را یک طرح موذیانه دانست که تاکنون در هیچ یک از کشورهای میزبان دوره‌های قبلی این رقابت‌ها به اجرا در نیامده است. این رسانه روسی همچنین اعلام کرد که مقامات قطری برای پیشبرد اهداف خود از هواداران استفاده می‌کند.

قرار است هزینه‌های پرواز و اقامت ۸۰ هوادار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و ولز توسط قطر پرداخت شود. آنها همچنین روزانه ۶۰ پوند دریافت می‌کنند. پرواز این دسته از هواداران خاص جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر برای ۲۶ آبان برنامه‌ریزی شده است.

قطر پیش از این به هواداران انتخاب شده رایگان در سراسر جهان دستور داده تا پیام‌های مثبتی درباره این کشور و جام جهانی ۲۰۲۲ در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. آنها همچنین باید پیام‌های انتقادی را به قطر گزارش دهند. هواداران منتخب در مدت حضور در قطر از طریق دوربین‌ها تحت نظارت تلویزیونی خواهند بود و حداقل باید دو هفته در این کشور بمانند.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51327

ارسال نظر