نواقص در استقلال باید کم شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نوبه خودم برای سربلندی باشگاه استقلال و علی فتح‌الله‌زاده آرزوی موفقیت می‌کنم تا به جایگاه اصلی خود برسد.

نواقص در استقلال باید کم شود

اکبر کارگرجم درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال اظهار داشت: هیأت مدیره باشگاه دست به تغییرات زد و مدیرعامل را تغییر داد و مجدداً علی‌ فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال بازگشت که باعث شد باشگاه سر و شکل تازه‌ای به خود بگیرد. او تجربه زیادی در استقلال دارد و می‌تواند کارهای زیادی برای این باشگاه انجام دهد. به نوبه خودم برای سربلندی استقلال و فتح‌الله‌زاده آرزوی موفقیت می‌کنم تا به جایگاه اصلی خود برسد.

وی در مورد اینکه برای موفقیت هر باشگاه باید از حواشی دوری کند، عنوان کرد: استقلال در ماه‌های اخیر با کمی مشکل مواجه بود که باید برای ادامه روند رو به رشد از هر گونه حاشیه دور باشد. به طور حتم رفته رفته در بازی‌های آینده استقلال مانند سال قبل با استحکام و قدرت تیم به قهرمانی خواهد رسید.

*انسجام تیمی استقلال به مراتب بهتر شده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: استقلال این فصل هم تیمی خوبی است و امیدوارم تا مجدداً روی سکوی قهرمانی بایستد. قبل از آغاز فصل استقلال بازیکنان خوبی را جذب کرد. نفرات جوان و آینده‌دار به تیم اصلی اضافه شدند تا نقاط ضعف را پوشش بدهند. قطعاً استقلال امسال نیز با حضور این بازیکنان خوش آتیه می‌تواند قهرمان باشد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: در این فصل لیگ برتر چند بازی تیم فوتبال استقلال را دیده‌ام، آنها عملکرد خوبی را در پیش گرفته‌اند. سرمربی خارجی استقلال توانسته تاکتیک خود را به مرور در تیم جا بیندازد و بازیکنان هم در هفته‌های اخیر لیگ برتر هماهنگی خوبی با هم دارند. از ابتدای فصل مسابقات، کم کم انسجام تیمی استقلال به مراتب بهتر شد تا آبی‌پوشان بتوانند امتیازات خوبی بگیرند و هم اکنون در میان تیم‌های بالای جدول قرار گرفته‌ است.

*باید نواقص در استقلال کمتر شود

وی با اشاره به اینکه باید نواقص در تیم فوتبال استقلال کمتر شود، گفت: استقلال در برخی از خطوط ضعف دارد که باید آنها با تمرین و برنامه‌ریزی پوشش داده شود. در میانه میدان یک هافبک بازی‌ساز خلاق حضور ندارد تا به بهترین شکل مهاجمان را صاحب موقعیت گل کند. در گلزنی هم باید فورواردها بیشتر تمرین کنند و با بازیکنان دیگر هماهنگی ایجاد کنند تا بتوانند گل بزنند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص تعطیلی لیگ تاکید کرد: به طور حتم تعطیلی پی در پی مسابقات لیگ به تداوم پیروزی‌های یک تیم آسیب خواهد رساند. باید در این تعطیلات محدود مربیان برای هماهنگی بازیکنان بیشتر وقت بگذارند و نباید نفرات از اوج آمادگی فاصله بگیرند تا تیم بعد از سپری کردن این وقفه وارد بحران و افت شود.

کارگرجم در پاسخ به این سوال که تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چه نتایجی را کسب خواهد کرد، خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران هر بار که به جام جهانی رفته است، دست خالی از این مسابقات بازگشته است و این دفعه هم نمی‌تواند موفقیتی داشته باشد. در این سال‌هایی که لیگ ایران حرفه‌ای شده است، آیا چیزی به فوتبال ایران اضافه شده است که بتواند نتیجه مطلوبی را در بالاترین رقابت‌های دنیا بگیرد؟ با این وضعیت و مدیریت فوتبال ایران نمی‌توان خیلی به درخشش تیم ملی در جام جهانی امیدوار بود.

منبع: میزان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49671

ارسال نظر