ماجرای پیدا شدن مدال المپیک رستمی در گاوصندوق علی مرادی چه بود؟

ی سرپرست فدراسیون هنگامی که کلید گاو صندوق خزانه‌داری را باز کرد، با اتفاقی عجیب مواجه شد و در آن حکم با جعبه، قاب، مدال و احکام پوسیده‌شده و رنگ و رو رفته المپیکی کیانوش رستمی مواجه شد که بیش از یکسال و نیم پیش از فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تحویل گرفته شده بود.

ماجرای پیدا شدن مدال المپیک رستمی در گاوصندوق علی مرادی چه بود؟

حسین مقامی، سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری  اظهار کرد: چند روز پیش سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون هنگامی که کلید گاو صندوق خزانه‌داری را باز کرد، با اتفاقی عجیب مواجه شد و در آن حکم با جعبه، قاب، مدال و احکام پوسیده‌شده و رنگ و رو رفته المپیکی کیانوش رستمی مواجه شد که بیش از یکسال و نیم پیش از فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تحویل گرفته شده بود. این جزو عجایب بود، زیرا باید خود مدال به کیانوش داده می‌شد، اما متاسفانه در دفتر اتاق علی مرادی رئیس فدراسیون سابق بایگانی شده بود و ظاهرا به او نداده بودند.

او ادامه داد: ان شاالله در مراسمی رسمی از رستمی دعوت خواهیم کرد تا در حضور مسئولان وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک و خود مسئولان فدراسیون این مدال را تقدیم او کنیم.

مقامی درباره برنامه‌های فعلی این فدراسیون اظهار کرد: مسابقات المپیک استعداد‌های برتر در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار خواهیم کرد. در ابتدا قرار بود میزبانی در اختیار مازندران باشد، اما با توجه به اینکه رنگرز از سمت مدیر کل ورزش و جوانان این استان استعفا داد بنابراین مسئولان استانی مازندران این میزبانی را قبول نکردند و پس از این اتفاق طی مشورتی که با سایر مسئولان فدراسیون داشتیم بنا شد خودمان میزبانی را بر عهده بگیریم و مسابقات را در سالن ایرانیان داشته باشیم. ۲۲ تا ۲۵ مهر ماه مسابقات در بخش دختران و از ۲۶ تا ۳۰ مهر هم رقابت‌ها را در بخش پسران برگزار خواهیم کرد.

مقامی درباره آخرین شرایط آمادگی رستمی و مرادی برای حضور در اردو‌های تیم ملی بیان کرد: کیانوش و سهراب از اول آبان ماه که دوباره اردو‌های تیم ملی شروع می‌شود در اردو‌ها حضور پیدا خواهند کرد و امیدوارم مانند همیشه آماده باشند و بتوانند با ثبت رکورد‌های خوب نظر مساعد کادرفنی و همچنین کمیته فنی را برای حضور در قهرمانی جهان کلمبیا جلب کنند. خوشبختانه وضعیت سهراب بهتر از قبل است و ان شاالله دوباره او را با فرم آماده در مسابقات ببینیم.

او تصریح کرد: امیدوارم  ورزشکاران ما در مسابقات قهرمانی آسیا مانند همیشه خوش بدرخشند و مدال‌های خوبی به ارمغان بیاورند تا پیش زمینه خوبی برای حضورمان در جهانی کلمبیا باشد.

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری درباره اینکه چه زمانی مجمع فوق‌العاده این فدراسیون برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تصمیم داریم هشتم آبان ماه مجمع فوق‌العاده‌ای برای تصویب اساسنامه و همچنین آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران،  داوران و مربیان برای حضور در انتخابات داشته باشیم./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46676

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر