علی مرادی: مشکل غذا و آب گرم تیم ملی حل شد! | جهانفکریان و یکتا جمالی پشیمان خواهند شد

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: ما هم در فدراسیون از دست آن وزنه بردار بانویی که ایران را ترک کردند شاکی هستیم. کسی که شب می‌خوابد و صبح تصمیم می‌گیرد که از ایران برود تصمیم خودش بوده و قطعا اشتباه کرده است. همان طور که نفرات قبلی هم چنین تصمیمی گرفتند و الان پشیمان شده اند.

علی مرادی: مشکل غذا و آب گرم تیم ملی حل شد! | جهانفکریان و یکتا جمالی پشیمان خواهند شد

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص اخراج برخواه از سرمربیگری تیم ملی گفت: اصلا بحث اخراج مطرح نبوده و من این حرف‌ها را از شما می‌شنوم. برخواه چند وقتی بود که درباره شرایط بد اردو صحبت‌هایی را انجام داد و ما هم در فدراسیون سعی کردیم این مشکلات را برطرف کنیم. همچنین برخواه گفته بود که به دنبال راضی کردن ورزشکاران است تا در اردو حاضر شوند، اما ظاهرا کسی از ورزشکاران حرف او را گوش نکرده و، چون ما نمی‌خواستیم احترام سرمربی تیم ملی از بین برود در کمال دوستی با او قطع همکاری کردیم.

گفته می شود محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان بعد از سال‌ها حضور در تیم ملی، به دلیل شکایت از اوضاع بد اردو روز شنبه از سوی علی مرادی رئیس این فدراسیون برکنار شد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: دیروز با کادر فنی جدید تیم ملی جلسه داشتیم و قرار شد نفرات جدیدی به اردو دعوت شوند. البته یک سری اختلاف نظرات بین وزنه برداران با کادر فنی وجود داشته است. از بین آن افرادی که اردو را ترک کردند یک سری را انتخاب می‌کنیم و بقیه هم از تیم ملی جوانان خواهند بود. فکر می‌کنم تا هفته آینده اسامی ملی‌پوشان حاضر در اردو اعلام شود.

۱۵ ملی پوش که در اردوی تیم ملی وزنه برداری حضور داشتند شامل علی داودی، رضا بیرالوند، علی هاشمی، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی، میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیرحقوقی، امیر عزیزی، رضا حسن پور و پیمان جان می‌شوند.

ما هم در فدراسیون از دست آن وزنه بردار بانویی که ایران را ترک کردند شاکی هستیم. مگر در گذشته فدراسیون ورزشکاران را به مسابقات اعزام نمی‌کرد؟ کسی که شب می‌خوابد و صبح تصمیم می‌گیرد که از ایران برود تصمیم خودش بوده و قطعا اشتباه کرده است. همان طور که نفرات قبلی هم چنین تصمیمی گرفتند و الان پشیمان شده اند. 

در روز‌های گذشته پریسا جهانفکریان و یکتا جمالی ۲ ملی پوش وزنه برداری بانوان کشورمان به دلیل مشکلات به وجود آمده و اختلاف نظر با فدراسیون وزنه برداری تصمیم گرفتند از ایران رفته و در کشور دیگری به فعالیت خود ادامه دهند.

 مرادی گفت: در اردو آب گرم خراب شده بود و خوشبختانه دیروز درست شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. دومین مشکل وزنه برداران بحث غذا بود که آن هم برطرف شده است. بحث دیگر ما راجع به مکمل‌های غذایی بود که متاسفانه آلودگی‌های زیادی دارند. اگر خدایی ناکرده کسی مصرف کند و مشکلی پیش بیاید چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ بحث بعدی مربوط به فیزیوتراپ و ماساژور بود که الان در کمپ آزادی مستقر هستند. در مورد حق‌الزحمه هم باید بگویم که ما نمی‌توانیم وقتی اردو نداریم حقوقی پرداخت کنیم.

در روز‌های گذشته ملی پوشان تیم ملی وزنه برداری کشورمان با انتشار بیانیه‌ای در صفحه شخصی خود اعلام کردند که بر خلاف میل باطنی مجبور به ترک اردو شدند و این اقدام فقط به خاطر شرایط بد اردوی تیم ملی بوده و تا مساعد شدن شرایط به اردوی تیم ملی باز نخواهند گشت. 

خودم شخصا با ایوب موسوی صحبت کردم و بعد از این قضیه نامه‌ای به فدراسیون پزشکی ورزشی زدیم تا مشکلات جسمی او را حل کنیم. حتی قرار شد از طریق مراجع قضایی هم پیگیر این موضوع باشیم.

سید ایوب موسوی ملی پوش وزنه برداری کشورمان که مدتی قبل همراه شماری از وزنه برداران اردو تیم ملی را به نشانه اعتراض ترک کرده بود شنبه شب در کافه شخصی خود مورد ضرب و شتم عده‌ای افراد نا شناس قرار گرفت.

موسوی در این باره گفته بود: در کافه شخصی که به همراه برادرانم اداره می‌کنم افرادی درگیری لفطی ایجاد کردند. من برای وساطت پا پیش گذاشتم، اما کار به درگیری فیزیکی کشیده شد و چند نفر با چاقو و چوب به ما حمله کردند. در این درگیری سرم شکست و دستم نیز بریده شد. به پلیس اطلاع دادیم، اما متاسفانه ضاربان متواری شدند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24558

ارسال نظر