ایران در جام جهانی شگفتی ساز خواهد شد

اگر کی‌روش نبود اینقدر ساده و راحت درباره این تیم حرف نمی‌زدم اما اکنون شک ندارم که فوتبال ایران در جام جهانی شگفتی ساز خواهد شد.

ایران در جام جهانی شگفتی ساز خواهد شد

گراهام روثون نویسنده فوتبال، فریلنسر و ساکن گلاسکو، اسکاتلند است. او برای نیویورک تایمز، گاردین ، ESPN، Eurosport، BBC Sport، The Scotsman، Bleacher Report، Four Four Two، Vice، العربیه، فوربس و تلویزیون اسکاتلند و بسیاری از نشریات و رسانه‌های دیگر از فوتبال و برخی تحولات اجتماعی در بریتانیا نوشته است.

نویسنده اسکاتلندی روزنامه گاردین در زیرشاخه فوتبال آمریکا به سوالات خبرنگار مشرق درباره فوتبال ایران، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و رقبای ایران در مرحله گروهی این جام پاسخ داد.

این که چقدر دقیق باشد نمی‌دانم اما با توجه به مسیری که ۴ تیم فوتبال آمریکا، انگلیس، ولز و ایران طی می‌کنند، به نظر من دو تیم صعود کننده از این مرحله انگلیس و ایران خواهند بود. این را به صورت احساسی نمی‌گویم بلکه معتقدم ولز و آمریکا به هیچ عنوان مسیر درستی را طی نکرده و آمادگی خوبی نخواهند داشت. ولز اسیر بازیکن سالاری شده و به نظر من در جام جهانی نیز بیشتر نماینده حزب جدایی طلب نیو ولز است تا تیم ملی فوتبال ولز. آمریکا هم البته تیم خوبی است اما هرگز در حد و اندازه صعود از گروه خود در جام جهانی نیست. اما ایران تیم خوبی است، دو بازی آخر این تیم را مشاهده کردم، اگر کی‌روش نبود اینقدر ساده و راحت درباره این تیم حرف نمی‌زدم اما اکنون شک ندارم که فوتبال ایران در جام جهانی شگفتی ساز خواهد شد.


 

منبع: افکار نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45596

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر