حمله تند پرسپولیسی‌ها به فدراسیون فوتبال | اعتراض شدید حمید درخشان

حمله تند پرسپولیسی‌ها به فدراسیون فوتبال

حمله تند پرسپولیسی‌ها به فدراسیون فوتبال | اعتراض شدید حمید درخشان

خبرورزشی نوشت: پس از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه بازی گل گهر سیرجان از جمله دیدار با استقلال را ۳ بر صفر اعلام کرد، شاهد حملات تند هواداران پرسپولیس به فدراسیون فوتبال بودیم.

پرسپولیسی‌ها مدعی هستند در موارد مشابه  فدراسیون فوتبال حکمی اعلام نکرده و قبلا بازیکنی چون پاتوسی به صورت غیرقانونی برای استقلال بازی کرده بود اما به هر حال فدراسیون فوتبال حکم خود را صادر کرده و سه تیم استقلال، سپاهان و پیکان بازی‌های خود مقابل گل گهر را ۳ بر صفر برنده شدند و جدول رده‌بندی کلی تغییر کرد.

در همین راستا هواداران پرسپولیس علیه فدراسیون فوتبال موضع گرفته و این فدراسیون را استقلالی قلمداد کردند. در جدول رده بندی و پس از سه بر صفر شدن سه بازی گل گهر تیم سپاهان به خاطر تفاضل گل بهتر صدرنشین است و بازی‌های رو در رو محاسبه نمی‌شود اما باید دید آیا شکایت باشگاه گل‌گهر به کمیته استیناف به جایی می‌رسد یا نه ؟

خیلی‌ها می‌گویند کارت بازی اریک بایناما را سازمان لیگ صادر کرده و خود آنها هم مقصر قلمداد می‌شوند.


بیشتر بخوانید :سند مهم گل گهر علیه فدراسیون فوتبال  منتشر شد


 

اعتراض حمید درخشان : حکم گل گهر نظم لیگ را به هم خواهد ریخت/ ظلم به پرسپولیس / بذل و بخشش امتیازها به استقلالی ها 

 حمید درخشان تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال و ۳ بر صفر شدن بازی های گل گهر سیرجان به سود دو رقیب اصلی پرسپولیس را اشتباهی بزرگ می داند که همه چیز را به هم می ریزد.وی به خبر ورزشی گفت :

  • واقعا عجیب ترین رأی ممکن بود. با همه احترامی که برای کمیته انضباطی قائلم باید بگویم این تصمیم نظم لیگ را به هم خواهد ریخت.
  • من می گویم تیم گل گهر سیرجان تخلف کرده و از بازیکن غیرقانونی استفاده کرده است، درست! اتفاقا باید این باشگاه جریمه شود اما چرا باید امتیاز به تیم های دیگر بذل و بخشش کرد؟!
  •  نمی دانم چرا دوستان حاتم طایی شده اند؟! مشت مشت امتیاز، به کیسه استقلال و سپاهان می ریزند! آخر مگر می شود؟
  • خُب ۹ امتیاز از گل گهر کم کنند اما نه اینکه این امتیازات را به حساب تیم های دیگر بریزند!
  • سر درنمی آورم! چرا روابط بین الملل فدراسیون فوتبال استعلام دقیق تری نگرفت یا اینکه سازمان لیگ برای این بازیکن کارت صادر کرد؟ این وسط گناه تیم های دیگر مثل پرسپولیس چیست؟ الان رقیبان مستقیم پرسپولیس امتیازات مفتی گرفته اند و این فشار زیادی روی این تیم و سایرین می گذارد. اصلا تصمیم جالبی نبوده و نیست.
  • کار روابط بین الملل همین است. مگر در هر سال چند بازیکن خارجی به ایران می آیند؟ کار سختی است استعلام درست و دقیق گرفتن از فدراسیون فوتبال کشور آنها؟ من می گویم کار کمیته انضباطی در برخورد با تخلف قشنگ بوده است اما نمی توانم با تقسیم امتیاز بین بقیه تیم ها ارتباط برقرار کنم. این کار به نوعی ظلم آشکار به پرسپولیس و تیم های مدعی دیگر است.
  • { در پاسخ به این پرسش در زمان سرمربیگری شما هم دربی جنجالی سال ۱۳۷۳ پرسپولیس ۳ بر صفر مقابل استقلال بازنده شد و…}آن هم لطف داریوش خان مصطفوی بود که به دلیل اختلاف با امیر عابدینی مدیرعامل پرسپولیس تیم ما را تار و مار کرد. همه بازیکنان ما را با محرومیت سنگین مواجه کرد و از آن طرف حکم سبک برای استقلالی‌ها برید و در نهایت هم پرسپولیس را ۳ بر صفر بازنده کرد! از این ظلم‌ها در تاریخ فوتبال فراوان به پرسپولیس شده و چیز تازه ای نیست.

حمایت از گل گهر 

پیشکسوت پرسپولیس در ماجرای بازیکن گابنی، از تیم قلعه نویی حمایت کرد. پس از محکومیت گل گهر سیرجان در ماجرای استفاده از بایناما، بازیکن گابنی این تیم، ابراهیم شکوری پیشکسوت پرسپولیس به نوعی از گل گهر حمایت کرد و با انتشار متنی در فضای مجازی تقصیر را متوجه این باشگاه ندانست.

یک پرسپولیسی طرف گل‌گهر را گرفت!/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4434

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر