خبر خوش برای پرسپولیسی ها | پنجره نقل و انتقالاتی باز شد | استقلالی های پرسپولیس قرمز می شوند

درصورتی که پنجره نقل و انتقالات باز شود دو بازیکن استقلال تاجیکستان به پرسپولیس ملحق می شوند

خبر خوش برای پرسپولیسی ها | پنجره نقل و انتقالاتی باز شد | استقلالی های پرسپولیس قرمز می شوند

با اعلام یکی از مدیران فدراسیون پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس دقایقی پیش باز شد و بر این اساس آن‌ها مشکلی برای ثبت قرارداد با بازیکنان جدید نخواهند داشت. تیم فوتبال پرسپولیس که در ماه‌های اخیر به دلیل شکایت گابریل کارلدون، پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته شده بود و اجازه خرید بازیکن جدید را نداشت، با پرداخت بدهی کالدرون می‌تواند با بازیکنان جدیدش قرارداد ثبت کند. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده داده بود که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه تا جمعه باز می شود درصورتی که مشکلی پیش نیاید دو بازیکن استقلال تاجیکستان  به پرسپولیس ملحق می شوند

 باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در شرایطی محقق می شود که بدهی گابریل کالدرون، سرمربی اسبق سرخپوشان به صورت کامل به حسابش واریز شود و پس از آن، وکیل این مربی آرژانتینی به فیفا اعلام کند که همه پول وصول شده است.

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این پول دچار مشکلات مختلفی شد و بعد از اینکه در نوبت گذشته بخشی از این پول برگشت خورد، دوباره اقدام به پرداخت آن کرده و هنوز تا این لحظه همه پول به حساب کالدرون در سوییس ننشسته است.

در هر صورت مجید صدری سرپرست سرخپوشان در جمع هواداران معترض مقابل وزارت ورزش و جوانان این وعده را داده که پنجره پرسپولیس به زودی باز می شود تا بلکه دو بازیکن استقلال تاجیکستان  که مدتهاست در ایران هستند اما نمی توانند برای تیم به میدان بروند را به صورت رسمی جذب کنند.

منبع: خبرانلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4411

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر